BD Racing Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 jaok, da blir det nok vanskelig , siden vi har en 316 nå.. fant ut at bilen har stått i norge i 10 år 7.okober 2014, så vi har god til på å bygge om.. planen var egentlig 325 i løpet av vinteren, men vi får se om det blir m3 etterhvert..!
Halbakken Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Jævlig rått! Kan jeg spørre hvem i elverum du kjøpte av? Kommer derfra selv, serru Var det deg jeg så igår ved lyskrysset forbi rundkjøring ved Bast, mot hamar? hehe
jørgenh Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Kan ikke vekten by på et problem når du bygger m3 av 316? Uavhengig om bilen har vært i norge i 10 år? Kjøpte bilen av Erik Strand i Elverum. Ja, det var sikkert meg, var på våler en tur på søndag
Halbakken Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Kan ikke vekten by på et problem når du bygger m3 av 316? Uavhengig om bilen har vært i norge i 10 år? Kjøpte bilen av Erik Strand i Elverum. Ja, det var sikkert meg, var på våler en tur på søndag Okei, veit ikke helt hvem det er men:) Uansett, feit bil!!
G-RACING Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 Kjempe flott bil! Kjekt med fleire M3 e30 trådar
jørgenh Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Oppdatering! Bilen var på verksted i går, og følgende deler ble byttet: Multireimer Samtlige bremseslanger (2 forran og 4 bak) Bremsevæske Alle hjulbolter Bærearm 4-hjuls måling Så nå er bilen klar for BMW-dagene neste uke. Noen som for øvrig vil ta følge ifra Hamar? Dette er et skikkelig langtidsprosjekt, så blir smått med oppdateringer, men jeg tar med alt.
jørgenh Skrevet September 12, 2010 Forfatter Skrevet September 12, 2010 Bilen fikk prøvd seg pent og forsiktig på bane i går, og den gikk over alle forventninger Er en helt fantastisk bil som er utrolig velbalansert. Men med 200 hk og helt rookie på bane blir jeg lett frakjørt!
jørgenh Skrevet September 12, 2010 Forfatter Skrevet September 12, 2010 Oppdatering: Har fått forhandlet meg frem til en pris på hellakkering til 25 000,- på BMW verksted! Takket være gode bekjentskaper! Er ikke helt nødvendig med hellakkering, da den er nesten strøken i lakken, men grunnarbeidet er ikke så bra. Så er redd for at det kan bli dårlig etter hvert. Har ikke bestemt meg for farge ennå, da jeg elsker fargen jeg har (Diamantsvart), men er fasinert av svartfargen på Evo'ene. Har for øvrig fått andre planer enn S50 motor i bilen, da det blir vanvittig dyrt å få godkjent motoren, siden bilen ikke har vært i Norge i 10 år ennå. Hørte snakk om ca 1000 kroner pr hk i effektavgifter! Grådige BT!! Så spørs om det blir noe mer diskret og "hemmelige" oppgraderinger. Så, har forhørt meg litt rundt, og har fått mange godord om Køhler Motorsport i Sverige når det kommer til tuning av motoren min! De skal visst være svært så dyktige med S14 motorer. Noen som har hørt om de/har erfaringer med dem? Oppgradering til rundt 240 hk uten noen form for pustehjelp skulle være null problem! Spørsmålet er, som det alltid er - Hvor mye penger blir det? Men jeg er i planleggingsfasen av både bil og liv, så ting er ikke avgjort ennå! Setter utrolig pris på synspunkter
NA Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Er jo 2 stk røde e-30 m3 i klubben som har fått litt hjelp av han, og de bilene går godt. Men vet ikke om bilen din blir spesielt behagelig til daglig bruk om du skal helfrisere s-14 motoren din. Virker som de virkelig tuna sugemotora lever best under hard bruk Men klart, finnes jo en mellomting, så kjør på. Karl magnus Kjendlie og fredrik mowinkel heter de i BMWCCN klubben som har gromme s-14 maskiner
Torek Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Åssen går det, Jørgen? Blir det lakkering eller motor?
e30 tic Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Oppdatering:Har fått forhandlet meg frem til en pris på hellakkering til 25 000,- på BMW verksted! Takket være gode bekjentskaper! Er ikke helt nødvendig med hellakkering, da den er nesten strøken i lakken, men grunnarbeidet er ikke så bra. Så er redd for at det kan bli dårlig etter hvert. Har ikke bestemt meg for farge ennå, da jeg elsker fargen jeg har (Diamantsvart), men er fasinert av svartfargen på Evo'ene. Har for øvrig fått andre planer enn S50 motor i bilen, da det blir vanvittig dyrt å få godkjent motoren, siden bilen ikke har vært i Norge i 10 år ennå. Hørte snakk om ca 1000 kroner pr hk i effektavgifter! Grådige BT!! Så spørs om det blir noe mer diskret og "hemmelige" oppgraderinger. Så, har forhørt meg litt rundt, og har fått mange godord om Køhler Motorsport i Sverige når det kommer til tuning av motoren min! De skal visst være svært så dyktige med S14 motorer. Noen som har hørt om de/har erfaringer med dem? Oppgradering til rundt 240 hk uten noen form for pustehjelp skulle være null problem! Spørsmålet er, som det alltid er - Hvor mye penger blir det? Men jeg er i planleggingsfasen av både bil og liv, så ting er ikke avgjort ennå! Setter utrolig pris på synspunkter hør litt med rallycross gutta, de har nok brukt dem en del, de råeste s14 er jo på 2.9L og har en prislapp på rundt tre firehundretusen ca å bygge s14 er jo dyrt uansett soma ndre sugis'er, men det er jo det eneste riktige i en M3
jørgenh Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Her har det vært stille en stund Torek: Det blir hellakkering til våren Men er usikker på om jeg skal ha samme farge eller om jeg skal ha Jet Black (sport evo fargen). Hva tror du, Tore? Hvordan er det forresten med lapp og bil? Har du fått tilbake lappen? e30 tic: Tror ikke helt budsjettet mitt holder til en 3-4 hundretusen Har begynt å tenke på presse ifra ESS! Kompressormatet s14 er det nok ikke mange av der ute i den store verden, så hadde vært utrolig moro! Fryktelig dyrt da, men når det er interressen så er det overkommelig! Men iogmed at jeg ikke er sikker på om jeg skal fortsette i jobben, eller gå på skole, er jeg fortsatt i tenkeboksen! Blir det skole til neste høst må den selges :/
KalMar Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Men iogmed at jeg ikke er sikker på om jeg skal fortsette i jobben, eller gå på skole, er jeg fortsatt i tenkeboksen! Blir det skole til neste høst må den selges :/ Heler ta av skiltene å ha en grei forsikringsordning, å sett den i en garasje! Tipper du kommer til å savne den fra første dag vis du selger den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå