pettmon Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Selger ett M-tech 2 ratt til en E 36 , uten airbag . (ikke bilde av det aktuelle rattet men et tilsvarende ) Prisantydning 1000.-kr Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Hva er navdiameteren på dette rattet? Det skal evnt inn i en E34 uten airbag. Kanskje du kunne sett om du fant et delenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Hei . Jeg tror ikke rattet passer , da jeg regner med at E34 har samme diameter som E30 . Men jeg skal sjekke og kommer tilbake til deg i morgen , da jeg har rattet liggende på jobb . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Det høres bra ut. Mener å huske at diameteren skal være 16mm i E34 uten airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Har målt rattet , og diameter i hullet er 20mm .Så det passer nok ikke til E34 desverre . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Den er grei, takk for at du sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoomasi Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Hei. Passer dette E36 med Airbag, om den fjernes =D ? Mvh Thomas Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Hei.Passer dette E36 med Airbag, om den fjernes =D ? Mvh Thomas Vestfold Ja det mener jeg på . men det blir vel ikke godkjent på en EU kontr. Dessuten mister du en viktig sikkerhet som kan redusere skader om uhellet er ute . Men for all del , det skal passe . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Bilde av det aktuelle rattet Ønskes byttet i samme ratt til e 30 eller selges for 1000 + frakt Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Merkelig at det ikke skal passe i en E34...det har jeg aldri hørt om.. Er jo masse M5 med dette rattet, som IKKE er et E36 ratt, slik det står her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Dette var en option på E36 jo! Er levert i flere str. Passer også E30 M3 mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Ja, det kunne fåes som ekstrautstyr, men det ble jo først laget til E30. De E36 du ser idag med dette rattet, er nok ettermontert pga de ikke har airbag og vil ha noe freshere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Dette rattet ble levert orginalt i en E36 92mod 318is med orginalt Mtech understell . Regner med at det var option . men jeg har info om hva bilen ble levert med . Reg nr var forøvrig BC94954 bilen ble kondemnert etter en påkjørsel bakfra . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå