Ola jr Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Jeg har problemer med at jeg ikke får skrudd på tlf'n i bilen.. hører bare ett lite pip i høytalerene når jeg prøver å skru av/på.. Og hvis jeg går inn på meny'n på skjermen på "telefon", så sjer det ingen ting.. Kan det være en styreenhet eller noe som har gått? takker for svar! Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 om du har pre facelift e39 med telefon med kablet rør så sjekk at pluggen som kobler røret til midtarmlene sitter ordentlig! Dårlig kontakt der fører til slike symptomer. Om det er i orden så kan du prøve å koble av minuspolen på batteriet og la det være av noen minutter så det får resatt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola jr Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 har sjekka pluggen til kabelen, og testa tlf'n til en kompis.. men funka ikke d heller.. men kan jo prøve å ta av minuspolen.. Noen andre forslag hvis dette ikke funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola jr Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Noen som har styreenhet til telefon liggende? tror det er den som er gåen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå