Klopgomp Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Hei, holder på å skal freshe opp min rakett av en E30 touring, og lurer på om ikke noen av folkene her inne har noen gode råd? Etter man har slipt ned/sandblåst, hva er bra å ha på av rusthemmende midler? Er jo ett 100 talls forskjellige der ute på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Hammerite og Brunox er jo to som går igjen her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klopgomp Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Ja.. fant ut at søkefunksjonen var til stor hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Gå inn på chemical.no å les litt om produktene der. Gå inn på "produktpakker mot rust" å trykk på bilpakke auto eller bilpakke 1a el 1b. Har brukt mye Corrofix, rustkiller og ferroprimer på min og er superfornøyd, vil tro dette er noe av de beste produktene mot rust! Dette er syre som trekker inn i stålet og nøytraliserer, ikke slike jallaprodukter som bare ligger utenpå å lar rusten bygge seg oppgjen. Står godt forklart steg for steg og blandingsforhold på flaskene. Meget lett å påføre og er drøye i bruk, anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klopgomp Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 se der ja... dette så ut som ett greit produkt.. ikke så gal pris heller! Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Bengalack Grunning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Kjøp de vibe anbefaler, kongeprodukt Er også viktig og ikke få corrofix på huda. jeg satt meg tilfeldigvis der kosten hadde låge og endte med en ihjelsyra rævball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Wurth sin rustmelk! Denne syntes jeg fungerer greit, den virker på en annen måte en f.eks brunox. Brunox "virker ikke" lengre om du pusser igjennom den, noe du vil gjøre om du skal sparkle/lakkere.. Men, det aller beste er jo å fjerne rusten da.. Hammerite og bengalack er for stakittgjerder og kulegriller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klopgomp Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 ja, hele poenget er jo liksom bare å slukke brannen, da bilen er nyhandla! Tenkte å få lakka den "skikkelig" fra lista å ned før snøen kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå