Pitstop Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Mulig denne har vært lagt ut før, men syntest den var såppas grom at jeg bare måtte legge den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Småpen den der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Trodde ikke E90 kunne bli pene jeg, men der tok jeg feil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Alt var gromt med denne, BORTSETT fra den uber-stygge eksos løsninga... myeeee finere med 4x utblås i mindre størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 skullle hatt 4 litt mindre rør ja:O meeen alikevell tøft syns jeg:O er vel ikke så mange som har det sånn:) morro at noen er litt andeledes:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Satan den der var stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 synes faktisk eksosen var rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Var rå den der ja. Hvite nye biler er rått. Og eksosen var absolutt ikke det værste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 synes faktisk eksosen var rå!! Syns det selv, må ikke alltid ha 4 utblås Trådstarter: Har du link til bilen med større bilder osv ? Denne vil jeg se mer av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Saataan! Den var grom! Rett og slett noe av det peneste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 synes faktisk eksosen var rå!! Syns det selv, må ikke alltid ha 4 utblås Trådstarter: Har du link til bilen med større bilder osv ? Denne vil jeg se mer av Jeg syntes ihvertfall eksosen var dritstillig....lei av 4 utblås Linken http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=390894&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Råeste E90´en jeg har sett til nå!! Eksosen var helt perfekt, kult man kan se pottene også.. Nok av sånne jalla løsninger for å få dobbel utblås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Var ganske "ordinær" forfra, men sinnsykt sinna bakfra! Ser desverre ut som om det er litt dårlig passform på bakluka, men det kan være detaljarbeid som gjenstår (baklyktene liner ikke helt opp i underkant). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Tøffe bilen! Hadde bare utblåsene bak vært bitte litt mindre og ved siden av hverandre, hadde den vært helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 nam nam nam nyyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå