BMW E21 323i Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Hallo! Får vel åpne en tråd om prosjektet jeg kjøpte for 1500,-. Kjøpte for kort tid tilbake en litt sliten men fult overkommelig for meg(Biloppretter) orginal E21 323i 1982. Har mange planer osv for bilen. men venter litt med å gi ut dette til jeg har fått sendt søknad til BT. Og helst motatt bekreftelse. Ja stort mer er det ikke å si. Har en god del rust sveising foran meg enda. Har ei heller begynt:P Er som sikkert alle andre, veldig interessert i orginal deler til denne! Så legg igjen en pm eller noe, om dere har noe som ligger og slenger. Stian
oxygaxe Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 råe biler dette har 2 slike selv. Hvor i landet holder du til?
BMW E21 323i Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 to 323i? sjeldne dissa ? ved lillehammer;) skal til mo i løpet av høsten om du har org svart int;)
oxygaxe Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Tror jeg har lite til overs, har en 316 ombygd og godkjent som 323i, bilen er importert fra sverige av meg mai 09, er litt bredda og div mods. kjøpte en 318i delebil, siden jeg tenkte å få denne så orginal som muli, men ga opp dette, blir litt racinglook på min.
EirikL Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Der originaldreier is ein fantastichen wagen Dette er en av de modellene jeg har i bakhodet mtp neste bimmer. Så dette vil jeg følge med på.
BMW E21 323i Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 syns de har enn utrolig kurant retro form og veteran form;) dessuten er det biler med mye historie bak seg både fra hartge og alpina:)
EirikL Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Du vil finne masse inspirasjon i E21 bildetråden i showoff seksjonen av forumet. Vanvittig mye råe biler å gløtte på der.
bmwkizn Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Ser ut som du har kommet over et godkjøp her E21 er råe biler. Håper du får denne på vegen igjen
BMW E21 323i Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 EirikL skrev: Du vil finne masse inspirasjon i E21 bildetråden i showoff seksjonen av forumet. Vanvittig mye råe biler å gløtte på der. hehe nei får nok inspirasjon på jobb;) dessuten vet jeg hvordan jeg vil ha MIN.. sikkert mange som har tenkt det samme før og gjort bilen slik som jeg vil før.. derfor vil jeg ikke se andres;)
EirikL Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Jeg er helt enig i at det er ens egen visjon med bilen som betyr noe. Om noen har gjort det før har ingenting å si når det gjelder en slik klassiker. Lykke til med renoveringen!
BMW E21 323i Skrevet August 6, 2010 Forfatter Skrevet August 6, 2010 men skal innrømme jeg kikka:P slår aldri feil.. så mange strøkne biler:S jaja denna blir aldri så pen og orginal.
EirikL Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Aldri si aldri En noenlunde pen E21 er uansett et så sjeldent syn at jeg tror du vil få creds her nesten uavhengig av hva du gjør med bilen. Personlig liker jeg BBS- og Alpinafrontene som ble laget for E21. Og parret med klassiske BBS felger blir smilet mitt bredere og bredere
Leadfoot Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Lykke til Elsker disse bilene. Håper du skal holde den noenlunde original utseendemessig? Begynner å bli få av disse. Håper også at du kvitter deg med de grusomme Opel(?)-sideblinklysene! Blir nok bra, hva slags farge satser du på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå