sheriffracing Skrevet Juni 6, 2011 Skrevet Juni 6, 2011 HEHE, ser det er noen her som vil ta igjen bilen min, og ser også at noen sier den er ras.. Hva betyr ras? Motoren er helt fin, bortsett fra en topp pakning, og noen reim hjul som ikke holder. Men motoren er like fin... Hehe Den tok litt fyr på test kjøring, men nesten alt var like fint, noen smelta ledninger bare. Og litt ny lakk.. Men ønsker Team Bandit hjertlig velkommen med sin Gammle driiter å ta meg.. hehe Som nevnt i tråden så ble sheriff sierra bremset 443 hk på 1,7 bar og med 8 v motor. Noe du vel aldri har opplevd morty. Så for din del er det vel pent å be deg holde den greia du fikk mitt i trynet igjen. Men om denne bmw får 500 på hjula, spiller ikke stor rolle. HK spiller ingen rolle her. Hvem tørr å dra strikken lengst, for en ting er sikkert med alt som blir trimmet, det vil og det skal rase en gang... ;o) Team Bandit. Jeg har tatt utfordringen og gleder meg til å se hvem som vinner dette om bilene holder. Men husk mitt nye mål og da forøvrig BM racing. 500 på Hjula i en gammel sierra med 2.0 l 8 v stål motor... HEHEHEHEHE Blir morro å se tallene din på Onsdag 8.6.2011 da... Oppdaterer litt for dere også jeg. Lykke til.. ;o)
Team Bandit Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Jippi! Da er vi tilbake fra bremsing hos Ringstad og det endte med at kila på veiven knakk og timingen ble "litt" i ulaget. Det blir spennende å åpne for å se.... Sikkert dyrt
CV-Erik Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Kjipt! Får håpe det ikke er så mye skader. Var jeg som var innom watersupply og titta på bilen forresten
E30 Andreas Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 det var drit kjipt.. hapet på å se gamlebilen ute på veien igjenn snart. hvorfor bremse den på nytt forrsten? hvordan turbo har du valgt å kjøre med nå? Mvh Andreas
Team Bandit Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 det var drit kjipt.. hapet på å se gamlebilen ute på veien igjenn snart. hvorfor bremse den på nytt forrsten? hvordan turbo har du valgt å kjøre med nå? Mvh Andreas Vi har valgt å kjøre med en Presision fra Jonus som skal lade tidligere og fortsatt holde hele veien ut i forhold til de hk som skal taes ut av denne. Den kommer snart på veien igjen, må bare få litt orden på saker og ting:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå