Gå til innhold

German Fest video (E30 + BBS RS + OZ Futura ++ inside)

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

De fleste felgene er henta i norge i bytte med noen paller/betongklosser :D

dummeste jeg har hørt. Sett deg litt inn i saker før du kommenterer, vær så snill. Det er flaut lesning for de som har litt innsikt i de faktiske forhold.

Det er landet som minst påvirket av finanskrisen, også der investeringene øker mest.. jeg har halvt jordbærplukker selv, det er en brøkdel som er kjeltringer, akkurat som i Norge. Har forøvrig aldri blitt lurt av polakker, men kan telle titalls nordmenn jeg har blitt lurt av.

For hvert år som går, så blir bilparken/bygningene osv bedre..

De er et NIC-land som går fremover, inntil nå.. da drittsekken Komorowski ble president, noe som resulterer i destruerende liberal politikk, som er helt i strid med Kaczynski som var en fantastisk og meget intelligent politiker, inntil han døde i flystyrten som mest sannsynlig er et attentat. Kaczynski var liberal, men en ekte patriot som ville ha polske bedrifter, ikke at de selges til utenlandet.

Bilparken der er forøvrig heftig, har leilighet utenfor Warszawa sentrum(tilsvarer vestkanten i Oslo) Sitter på balkongen og polerer nærmest raketten etter bilparken.

Forskjellen på der og her er at DER skaffer de seg skikkelig utdannelse, type mastergrad i finans osv. da kommer bilene av seg selv, de satser også på privat sektor som medfører mange ressurssterke aksjonærer som kjøper det de vil ha..

Joda, mange polakker som har god smak :)

Je møtte en haaaaaaaaug med stanca vag og noen bmw'r sist gang je var der for to veker siden.. hadde vøri vw/audi-treff i Gdansk. Mye flott.. samt alle de amg, m-bmw'r og sånt som til og med gamlinger bruker til bruksbiler der nede :)

Litt mer moro fra kveldene i Warszawa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld men jeg skulle bare prøve å være morsom, jeg nevnte ingenting om jordbærplukkere, eller at de har dårlig råd, men det er vel ukjent at det har forsvunnet påhengsmotorer felger å bilerbåterhusåfly den veien. men skulle vel ikke ha sagt det nå blir vel dette en kjempediskusjonstråd. omforlatelse

var mye råe biler der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste felgene er henta i norge i bytte med noen paller/betongklosser :D

dummeste jeg har hørt. Sett deg litt inn i saker før du kommenterer, vær så snill. Det er flaut lesning for de som har litt innsikt i de faktiske forhold.

Det er landet som minst påvirket av finanskrisen, også der investeringene øker mest.. jeg har halvt jordbærplukker selv, det er en brøkdel som er kjeltringer, akkurat som i Norge. Har forøvrig aldri blitt lurt av polakker, men kan telle titalls nordmenn jeg har blitt lurt av.

For hvert år som går, så blir bilparken/bygningene osv bedre..

De er et NIC-land som går fremover, inntil nå.. da drittsekken Komorowski ble president, noe som resulterer i destruerende liberal politikk, som er helt i strid med Kaczynski som var en fantastisk og meget intelligent politiker, inntil han døde i flystyrten som mest sannsynlig er et attentat. Kaczynski var liberal, men en ekte patriot som ville ha polske bedrifter, ikke at de selges til utenlandet.

Bilparken der er forøvrig heftig, har leilighet utenfor Warszawa sentrum(tilsvarer vestkanten i Oslo) Sitter på balkongen og polerer nærmest raketten etter bilparken.

Forskjellen på der og her er at DER skaffer de seg skikkelig utdannelse, type mastergrad i finans osv. da kommer bilene av seg selv, de satser også på privat sektor som medfører mange ressurssterke aksjonærer som kjøper det de vil ha..

Joda, mange polakker som har god smak :)

Je møtte en haaaaaaaaug med stanca vag og noen bmw'r sist gang je var der for to veker siden.. hadde vøri vw/audi-treff i Gdansk. Mye flott.. samt alle de amg, m-bmw'r og sånt som til og med gamlinger bruker til bruksbiler der nede :)

Litt mer moro fra kveldene i Warszawa:

ettersom at du har leilighet i polen så kan du jo invitere oss så får vi dratt på treff xD har vært i polen en gang:P var artig det:P litt merkelig også:o butikk ansatte fulgte oss rundt i butikker ogsånn:O men for alldel et fint land om man er på riktig plass:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg har tenkt tanken på en treff-allianse, der enten de kommer hit eller omvendt, med STOR dimensjon...jeg snakker begge språka, så er null stress for min del å få kommunisert på et eller annet vis. Enten det var reint BMW-treff, eller med alle merker hvor stuk er hovedtemaet.. det hadde vært steintøft, gjerne med cruising rundt i norsk natur osv. Dog så trur jeg vi rett og slett har for lite å stille opp med hva gjelder antall biler... dessverre.. wörthersee drar folk fra alle land, fordi det er mye bil.. verre med lille Norge.

On topic:

favorittene mine i filmen var rød e12 og brun metallic e36 cab! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...