Reset Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 hei, har fått litt småtrøbbel med min e39 520i i det siste! Bilen har blitt litt treig starta, å den går dårlig (Dårligere enn normalt ) Virker som det kommer og går. ¨ Håper noen kan svare kjapt på dette
Reset Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Ingen som har en forklaring på dette? er vell m52b20 som står i den...
teexeln Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Alltid lurt å ta diagnose i sånne anledninger, da vil du nok få opp ka som feiler. Men skal jeg tippe så vil jeg tro det er kamakselsensoren eller veivakselsensoren som tuller, dette er en svært vanlig feil på m52 motorene så har ikke de vært byttet før så er nok en av dem eller begge som er synderne Men som sakt så få tatt en diagnose så får du det bekreftet så slipper du å bytte deler for å prøve deg frem. Vær obs på at mange diagnosesystemer viser feil på kammakselsensor uansett om det er den eller veivakselsensoren som er feilen, så vil anbefale å bytte begge de hvis den viser feil på en av de, for den andre har i såfall kort tid igjen uansett da å et tips til, kjøp orginale, koster litt mere men da slipper du å bytte dem mer
Reset Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Ååååh, flott jeg får satse på at det bare er en bagatell idag tilig så var den "frisk" igjenn! kjipt dette ja!
Reset Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Idag har jeg vært hos en kar og tatt diagnose! Fikk frem at veivsensor er gåen, så da blir det å bytte den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå