leif harald Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Har et sett med 2 slike blankpolerte luftintak som man kan montere slange på å bruke til kjøling til bremser eller bare får at det skal se bra ut Bud? BMWPOWER sin e39 med nesten like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 250kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Har ikke sånt i vannlig sort som listene til E36 ? eller vet om noe plass,sorry for OT,så kan slette hvis du vil..men bare lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 250 er en begynnelse men kan ikke gi de bort så må ha litt mer babjorn du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 350kr da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Så budet mitt er ikke noe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Så budet mitt er ikke noe eller? Jo det står jo der det folk ser det vel Men selger ikke får den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Men hva skal du ha for dette da? Hvis du sier en pris så kan jeg si om jeg vil ha det eller ei. Snakker vi 400 eller 3000kr??? Har du evt noen andre bilder som viser hva detter faktisk er for noe, og hva som følger med så er det lettere å ha en ide om verdien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Ja jeg kan sikkert fikse bilder i kveld. er samme form på de som de på den gule coupeen Håpet på å hvertfall få en tusenlapp får et par, men det står bud så får se hva folk byr frammover. Er kansje ikke så stor kjøpegruppe på disse men heller ikke lette å få taki ser jeg, aldri vert noe sånt til salgs her før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Men er det bare selve "hullene" du selger eller er det med grillen? Takk for prisandtydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 det er de alu traktene, ikke grillen. traktene kan settes på hvilken som helst bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Ingen type holder eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Ingen type holder eller noe? Det er ikke bare et hull men sånn som dette, så du kan feks skjære ut hull eller sage med hullbor-sag ting og sette den inni med en klatt sikaflex på baksiden ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå