tomboy Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Se komplett annonse med bilder her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23693281 Dette er en helt utrolig kjøremaskin som det ikke finnes maken til i Norge. Se utstyrsliste under. Bilen var orginal når jeg kjøpte den, var da kjørt 19500 km. Alt BMW Performance utstyret, hjulene og quaiffe diff.sperren er ikke kjørt mere enn ca 3500 km og aldri vært på bane. Jeg siterer et svensk bilblad: "BMW 130i - En etta att älska Ibland blir biltester inte riktigt som som förväntat. Det är lätt att bli blasé efter alla BMW-modeller med jättemotorer och sportbilsprestanda som provkörs. En 130i, kan det verkligen vara något att prova? ? Jämfört med att köra en M6 eller Z4M Roadster? ? Sedan sätter man sig i bilen, drar iväg, och efter två kilometer är man KÄR! Det räcker egentligen med att hoppa in bakom ratten för att falla pladask för 130i; lägg en hand på den feta sportratten och en hand på den underbara växelspaksknoppen, så är man fast. Förarplatsen, med sportstolar med ställbart sidostöd på provbilen, är helt underbar! Efter ett lätt tryck på startknappen mullrar motorn igång. Men vad var det här nu då? Motorljudet är helrätt, ljudligt och mullrande, väldigt olikt ljudet samma motoralternativ har i 530i." Med eksosen fra BMW Performance har den den samme rå motorlyden med snerr som M3. Ekstrautstyr 1CD Brake Energy Regeneration 2KF BMW 18” Lettmetallfelger, V-eke 217 (tiltenkt vinterhjul) 2MR BMW 18” M Lettmetallfelg, Dobbelteke 261 (sommerhjul) 235 Avtagbart hengerfeste 249 Multifunksjonsratt 255 Sportsratt i skinn 321 Lakkerte eksteriørdetaljer 339 Høyglans Shadow Line 4BZ Interiørlister i lys titan 403 Elektrisk takluke i glass 411 El. Vinduer foran og bak 423 Gulvmatter i velour 430 Automatisk avblendbart utvendig speil, el. innfellbare 431 Automatisk avblendbart innvendig speil 473 Midtarmlene foran 481 Sportsseter foran 493 Oppbevaringspakke 494 Setevarme foran 502 Lyktespylersystem 507 Ryggesensorer (PDC) 520 Tåkelys 521 Regnsensor 522 Xenonlys for nær- og fjernlys 534 Klimaautomatikk 540 Cruise controll 6FL USB audio-grensesnitt 606 Navigasjonssystem Business 6NN Mobiltelefonforberedelse med Bluetooth-grensesnitt (basic – ettermontert) 7RP Advantage pakke 775 BMW Individual antrasitt taktrekk xxx BMW Performance frontspoiler xxx BMW Performance sideskjørt xxx BMW Performance bakfanger xxx BMW Aerodynamikk takspoiler xxx BMW Performance luftinntak xxx BMW Performance eksossystem xxx BMW Performance bremsesystem xxx BMW Performance ratt i alcantara med display xxx BMW Performance rattdeksel i alcantara xxx BMW Performance short-shift girsystem xxx BMW Performance girkule i alu./alcantara xxx BMW Performance girmansjett i alcantara xxx BMW Performance handbremsehandtak i alu./alcantara xxx BMW Performance aluminiumspedaler xxx BMW Performance fothviler i aluminium xxx BMW ALPINE HiFi høyttalersystem xxx BMW Sport antennestav (kort) xxx BMW Solbeskyttelse for bakruten xxx HARTGE sportsfjærer xxx Quaife differensialsperre Ring for mere info. Annonseselgere er uønsket. BMW kan vurderes i innbytte.
Gunnar Skrevet August 8, 2010 Skrevet August 8, 2010 Er dessverre ikke potensiell kjøper og burde vel egentlig ikke kommentere i salgstråden, men dette er en sjeldenhet er til lands! Forresten er Performance-fronten som du har en god del sprekere enn M-fronten. Flott bil!
Dufniall Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Måtte inn å se på denne igjen idag,bare helt rå! Med kantfelg blir den drømmebil! Enig med Gunnar vedrørende fronten,selvom M også er fint, dette er noen hakk over. Vil prøve å finne ut om jeg kan installere et P-ratt også! hehe
tomboy Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Takk for det! Jeg synes også Performance stylingen er mye tøffere en M-sport. Løp og kjøp rattet, det er herlig!
Busemannen Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Ahh, nyyydelig bil! Skulle ønske jeg hadde penger... :-/
tomboy Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Takk for det! Det var en som hadde penger, bilen er nå solgt.
///Naitsirk Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 mistenker hønefoss ?? Nå ble jeg nysgjerrig
Sannor Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Da tror jeg det er fetteren til en kompis som har kjøpt! Han snakket om denne
-Martin- Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Det var visst jeg som endte opp med denne godbiten! Etter litt over 24t eierskap er jeg i allefall strålende fornøyd! Men det tar litt tid å venne seg til drivstoff forbruket som er noget høyere enn på dieselpurka! Men det er forsåvidt verdt hvert ekstra øre pr. mil! Utrolig synd at det er så gæli kaldt og mørkt om dagen, litt synd å vaske bilen i denne kulda uten varm garasje, kan bli kranglete å åpne både dører og vinduer da!
-Martin- Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Takker og bukker! Gleder meg veldig til klubb sesongen begynner igjen merker jeg!
Anbefalte innlegg