FredrikE24 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Heisann Har hatt en litt kommer og går feil på bilen denne sesongen, plutselig begynner den å fuske, tenninga kutter et par tre ganger som fører til 3 rykk, kjører 30 meter tenker jeg før den dør helt. Vanligvis har jeg bare kunnet vente litt å vri om tenninga, da har den alltid startet igjen. Idag skulle jeg på bensern og fylle bensin, stoppet motor og fyllte opp. Skulle starte, men nei, ingen tenning. Sjekka gnist, ingen gnist, målte spenning på coil med tenning på, ikke 12volt.. Det jeg lurer på er om noen kan fortelle meg hvordan dette henger sammen ledningsmessig, erfaringsmessig med biler med stift er det bare å legge en lask over fra +bat til +coil og vips.. Her turte jeg ikke dette i og med at den har elektronisk tenning. Så jeg lurer på om noen veit hvordan + på coil er forbundet med + på bat. Henter coilen spenning fra tenningslås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå