Flatshift Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 hei. har en e39 1996 model med original spiller. men radioen vil ikke lagre innstillinger når jeg skrur av tenninga. jeg må stille inn Balance på nytt for den står på all lyd på venstre side når jeg skrur på tenninga, og volumet er veldig høyt når jeg skrur på tenninga. er det noen form for innstillinger på radioen eller kan det være noe feil med tennings låsen?? mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky23 Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Jeg har akkurat det samme problemet i min bil, har samme spiller som deg og. Har du funnet en løsning på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 nei har ikke det. prøver å finne ut av dette. håper noen her inne har noen tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 ingen fler med samme problem som har en løsning?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Eneste eg har hørt om dette problemet er å ta ut sikringen til radioen (i bagasjerommet) og sette den inn igjen. Mulig det kan være lurt å koble av batteriet en times tid for å resette evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 oki. prøver dette, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Dersom ikkje batteri-tipset ber frukter trur eg dette er eit relativt vanleg problem. Ei "jukseløysing" er å justere fader og balance litt "skeivt", altså at balance er innstilt eitt hakk lenger til høgre enn senter, og på samme måte med fader. Dette gjorde i alle høve susen i min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Som oftest så er det faktisk cd-spilleren som jukser her. Var ett problem med de første utgavene av disse. Og det går ikke å reparere... Må bytte spiller... Har akkurat gjort dette i min E39:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Har en spiller fra E53 liggende ganske sikker på at det er samme. Har ikke opplevd at det har vært noe problem på denne. Hvordan ser den spilleren du har ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Har en spiller fra E53 liggende ganske sikker på at det er samme. Har ikke opplevd at det har vært noe problem på denne. Hvordan ser den spilleren du har ut? Den passer, men han må ha en overgang fra gamle typen ledningsnett til nye typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 bumper denne tråden igjen da jeg ikke har fått noe greie på dette. har sjekket sikringer osv. jeg har også byttet "radio display" dvs den enheten med volum knapper og som viser radio kanaler,klokke osv. det hjalp ikke. fortsatt samme problem. bytte cd spiller sier en oppi her. hva bytter du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Dersom ikkje batteri-tipset ber frukter trur eg dette er eit relativt vanleg problem.Ei "jukseløysing" er å justere fader og balance litt "skeivt", altså at balance er innstilt eitt hakk lenger til høgre enn senter, og på samme måte med fader. Dette gjorde i alle høve susen i min bil... Har du prøvd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 hei. har en e39 1996 model med original spiller. men radioen vil ikke lagre innstillinger når jeg skrur av tenninga. jeg må stille inn Balance på nytt for den står på all lyd på venstre side når jeg skrur på tenninga, og volumet er veldig høyt når jeg skrur på tenninga. er det noen form for innstillinger på radioen eller kan det være noe feil med tennings låsen?? mvh Mats Du kan jo prøve å gå inn på instillinga på radio´n. ved å skru på tenninga. og holde M knappen inne en stund. da kommer du inn på instillinga til radion. vet ikke om det funker. men vært et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Dette har plaget meg en liten stund, jeg har jo brukt "jukse" løsningen en stund, men hadde vært morsomt om en løsning ble funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 infoen på radio innstillinger sier meg egentlig ingenting og instruksjonsboka står på tysk.. jeg kan ikke tysk. jukseløsninga hjelper ikke, fordi jeg justere alt på midten, men problemet er da når jeg skrur av tenninga med spilleren på og alle innstillinger på midten. OG skrur på tenninga igjen så er all lyd justert over til venstre side og veldig høy lyd, absolutt ikke det jeg stilte inn før jeg slo av tenninga. hvis dere skjønner?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå