P.O.M. Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Jeg har tatt av alle de nederste listene på dørene (for pussing av noe rust). Listene jeg tok av ser greie ut men anbefales det å kjøpe nye? Skal disse listene ”limes på” med f. eks. silikon eller skal de bare presses på?
Gjest Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 disse skal presses på, men er ofte blitt "løse" i innfestninga med tida.
Smurfen Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 jeg ville driti i og putta lister der ettersom det er der fuktighet og skit legger seg som ikke akkuratt hjelper på rusta
Mons1 Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 På min gamle E34 525i så rustet disse listene. Jeg trodde det var døren som rustet, men da jeg tok av listene var døren helt ok. Jeg dreit i listene og satte en tykk svart(Bilen er svart) Gaffa-teip som beskyttelse. Kanskje det funker uten noe beskyttelse. jeg ville driti i og putta lister der ettersom det er der fuktighet og skit legger seg som ikke akkuratt hjelper på rusta
P.O.M. Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Ja disse listene kan nok være noen ”rust feller”. Men jeg tror nok jeg monterer de igjen, synes nok det er penest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå