Jholmseth Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Selges helst i lag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sponix Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Hvor i Norge står disse bilenene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Like sør for Narvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Bump Bud mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Hadde bilen vært nærmere, så skulle jeg vurdert den, men blir en langt å kjøre 140 mil for å hente den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Det gjør du på 1 dag kan vudere 30.000! Bilen blir solgt med byttet topp-pakning nyoverhalt topp! alle dempere byttet, samt nye fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingoftheroad Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Hvilken stand er motoren på delebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Den har ikke jeg startet, men i følge forrige eier skulle den være grei. Han snakket om at den fusket av å til, noe som han mente kunne være dysene. Mer vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå