Jojo Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Hei! fyllte full tank på e38en for en halv uke siden og når jeg fikk parkert i garasjen så rant dieselen ut. det har gått 6 dager og tanken er mest tom. har aldri fyllt full tank før, bare litt over halv den lille tiden jeg har hatt den. fikk tatt noen knips av undersiden her Dieselen drypper fra den ene gummistussen der. Er ikke sikker om det er der det kommer fra da, ser ut som dieselen har rent over tanken siden techtylen er forsvunnet (kan være litt vanskelig å se) Noen ideer til hvor det lekker? alle tips blir satt veldig pris på Mvh Jonas
Jojo Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Ja strammet de med en gang, hvis du ser på bilde nr.2 så kan det virke som det kommer fra toppen av tanken et sted, men hva som er der oppe er litt vanskelig å se
fjeldal Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 prøvd å stikke opp et teleskop speil og lykt, så det går ann å se noe der?
Gjest Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 normalt at tankene på disse ruster i stykker.. byttes mange slike..
Jojo Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 det var slangestussene som var morknet, jeg byttet de ut og lekasjen forsvant!
Gjest Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 gratulerer med dagen er ikke så enkelt for de fleste som har e38
Jojo Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 var heldigvis en billig affære, denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå