Bjanne Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 er det interiøret mitt du skal selge nå eller din jævla svindler, bare vent til jeg får tak i deg!
Pelton Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Hva? "Kjøpte" speil hos han her. Betalt for omlag 2mnd siden. Enda ikke sett noe til dem.
325demon Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 sendt han 2 pm, han leser de men svarer ikke:P
Gjest Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Hmm. liten luring dette her da, har kjøpt to dekk av han før, han møtte opp og var hyggelig da iallefall. Men men, har vell forandret seg da.
Bjanne Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 han er en svindler ! frekk og jævli svindler ! kommer hjem til meg å setter seg inn i stua mi, "overfører" penger til meg fra en konto han ikke har dekning på, og avbryter transaksjonen når han kommer hjem, en jævel til å snakke for seg så det er lett å la seg bli lurt av han. kjenner til flere eksempler hvor han lurer til seg ting i form av "kjøp" og selger ting som er ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå