Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M50b20 eller M50b25 motor ønskes kjøpt fort!

Er det en B20 motor trenger jeg kun motor, er det en B25 motor trenger jeg alt, Motor, hjerne osv.. alt som trengs for å bytte fra 2.0l til 2.5l

Haster!! :P

Skrevet

Hei. Jeg har en M52B20 motor som selges for 2.500 kr. Den er ribbet for de fleste utvendige delene. Men har du M50B20 vanos motor kan du bruke alle delene du har fra din defekte motor. Motoren er kjørt 294.000 km, men er i veldig bra stand. Helt ren og fin inni. Bilen den kommer fra har hatt alle servicer og er alltid blitt kjørt på kvalitetsoljer. Denne motoren går 100.000 km uten problemer vil jeg tro hvis den blir passet godt på videre. Alle ytrre delene på motoren kan enkelt byttes over på ganske kort tid når motorene er ute. Mer info om motoren med bilder ligger under salgsannonser på mitt brukernavn. Men skal bumpe den fram i køen igjen så den er lett å finne.

Motoren står nå i Stavanger, men kan ordne med frakt til gunstig pris i Sør-Norge. Må sjekke opp hvor Re ligger. Har det ikke i hodet. Hvis Re ligger i nærheten av Tønsberg, så skal jeg bytte motor med en kar derfra. Vi skal treffes i Kristiansand. Men han kan kanskje ta med M52 motoren tilbake. Da kan du ha motoren senere i uka.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet

Hei igjen.

Hvis du har en 1994 520i, så passer min motor hvis du bytter om bunnpannen med oljepick-up. Et par timers arbeid med å bytte over deler fra din gamle motor, og du har en billig motor. Jeg har tidligere solgt en M52B20 motor til en mann med defekt M50. Det fungerte helt fint for ham å bruke delene fra sin gamle motor.

Han jeg skal bytte motor med bor litt utenfor Tønsberg. Det er nær deg. For 500 kr kan motoren fraktes dit. Da er motoren ikke langt fra deg. Vi har avtalt å møtes på lørdag. Så utpå ettermiddagen er motoren tilgjengelig.

Da er det opp til deg.

Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...