bbmw Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Kjekkt me noen som er såpass engasjert og flink med bilder og film som deg Oddis Spesielt for oss som ikke får møtt opp på alle treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Larsen: Nei, det er Karsten sin, en bekjent av meg. Han kaller seg "GoldPearl_E30" er her inne. "My preciuos" = skiltet. 522hk og 698Nm på hjula ved 1.3 bar ladd. memberlist.php?mode=viewprofile&u=21271 bbmw: Takk takk Joda, jeg syns det er litt morsomt å pusle med spesielt video, og lage noe litt morsomt. Jeg er veldig i startgropa med redigeringsprogrammet, og det finnes dessverre ingen snarveier til høye skills i redigering, det må bare jobbes og jobbes med. Denne filmen var det ikke like mye "bang" i som den forrige, men sånn er det bare. Har planer for noen kommende videoprosjekter med betydelig høyere intensitet. Som årelang youtube titter ser jeg litt på andres BMW filmer hva jeg føler mangler, og prøver å lage filmene mine så komplette som mulig, men det er ingen lett oppgave!... Balansen mellom musikk og motorlyd er spesielt viktig å få rett. i denne filmen var noe av opptaket av litt dårlig lyd, så jeg droppe musikk overlegg for å bevare motorlyd. Jeg er nok litt blendet at jeg er enorm E30 turbo entusiast og vil ha med så mye moro som mulig. Det kan bli litt langdrykt for mange, ennå jeg ville hatt mer. Less is ofte more, hehe. Bilder er også moro, men akkurat nå står jeg og avventer i forhold til bedre objektiv, og når prisen på det er 14k, så blir det ei stund til oppgradering, hehe. Nå håper jeg bare at jeg rekker BMWCCN Våler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Larsen: Nei, det er Karsten sin, en bekjent av meg. Han kaller seg "GoldPearl_E30" er her inne. "My preciuos" = skiltet. 522hk og 698Nm på hjula ved 1.3 bar ladd. Aha! Prata en del med han på Gatebil i juli ser du! Ble totalt forelska i carbon deksela som han har på torpedoveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 De er vel noe han har fått støpt til ja Her er enda en liten film fra Våler, med S14 VRÅL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå