Jolle Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Ja, bilen min begynner å blinke til venste når den har lyst, starta bilen i dag og da blinket den til venstre,det tok 10 min før den sluttet og blinke. dette har skjedd endel ganger nå, og lurer på om det kan være releet som kan være ødelagt? så gikk på gs sin hjemmeside for å finne det, men finner ikke releet som styrer blinklyset til venstre side. eller om noen andre har noe formening om hva det kan være? All hjelp tas imot med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Reléet er det nok ikke ettersom det faktisk blinker normalt, bare på upassende tider. Holder en knapp på blinklyshendelen din. Er vel en kopling under rattet (bak dekslinga) som går til hendelen. Kopl av denne og se om den fortsatt tuller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jolle Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Reléet er det nok ikke ettersom det faktisk blinker normalt, bare på upassende tider. Holder en knapp på blinklyshendelen din. Er vel en kopling under rattet (bak dekslinga) som går til hendelen. Kopl av denne og se om den fortsatt tuller... Da begynnte bilen å blinke igjenn.. midt på veien, så kjørte fort hjem, demonterte div og tok ut koblingen til blinklyshendelen, og da stoppa det:D det var godt.. bare få bestilt ny, så HÅPER jeg at det fikser seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå