Gjest Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 er vel ikke så vanvittig langt fra enige men.. har du manuell eller automat?
Olav_64 Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Det ser du i signaturen og på snittforbruket Det finnes nok mer strøkne E39 enn min, men kombinasjonen av treliter og manuell var fristende. Den kan kjøres på 1k i 5. gir uten å protestere det minste, og ta løs i motbakke på første uten å røre gassen. Bare jeg blir kvitt vibrasjonen i mellomakselen, kan jeg begynne å like den
Gjest Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 utvilsomt en fin motor. ser ikke at du spesifiserer manuell, annet enn at du skriver i og ikke ia. men kanskje jeg bare er trøtt. synes faktisk 530i men manuell er akkurat sprek nok til å være morsom, i motsetning til de mindre bensin motorene. men tilbake til topic. e60/61 har blitt en vanlig taxi bil, og får mye skryt der for å være rimelig i drift, dette gjelder da biler som er kjørt over 300k, og ofte 525d..
Olav_64 Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 ser ikke at du spesifiserer manuell, annet enn at du skriver i og ikke ia. Fikset Enig, nok off topic. Hvor er James?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå