danielo Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 da skal du kun bruke de du har brukt ja... det var da som faen.. da er jeg like langt igjen:/ bruker original motronic føler btw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 prøv å bytt om de to du har.. altså flytt om ledninga på sensoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 prøv å bytt om de to du har.. altså flytt om ledninga på sensoren... har nå prøvd og space ut triggern! det funket ikke.. har prøvd og stilt litt inne på mappet osv! det funket ikke.. har byttet om på ledningene til triggeren! det funket ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 bump! triggeren teller fortsatt til 240! er det ingen her inne som har peil på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Det må være noen innstillinger i sprutet dette? Hva med og få tak i et nytt map som du kan prøve deg på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 ja,det jeg og tenkte,så morty999 lagde meg ett map! men var samme greiene.. men er vel bare en liten knapp eller 2 inne på sprute,tenker jeg.. så hvis noen har god nok peiling,rop ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 du har stilt inn at det er missing teeth? og 58 teeth og 2 missing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Hvis du leser bruksanvisningen, står det at du må skrive inn 120 tenner 0g ikke 60, pga at veiv må gå 2 runder før det er på tide og starte på ''nytt''. Dwell time er også viktig at står riktig. Kjører du med msd boks el.l er det en såkalt smart ignitter, og da må du velge det i sprutet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 står 160 i sprutet han og 4 missing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 står 160 i sprutet han og 4 missing... Prøv og sett 120 og 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 nå måtte jeg faktisk sjekke i mappen.. og den står faktisk på 120 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 den står på 120 og 4 ja! kjører smarte moduler, som er stilt på constant duty! den tenner bra når jeg prøver og starte den,men ikke nok til og starte. men hvis jeg f.eks forander fra 120 teeth til f.eks 60 og 2! så oppfører bilen seg helt annerledes, men den teller fortsatt til 240!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 sjekket triggerhjulet for skader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 ja,alt ser greit ut. men snakket med en kar som hadde litt peiling på sprut osv.. han sa at den skulle sikkert tenne slik til motoren har startet,så skulle den gå normalt.. også måtte vi nullstille tenningen og styre litt inne på mappet :S skjønte ikke helt hva han mente,men han skulle komme på mandagen og hjelpe til :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.L.F Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 laste opp instillingene kansje? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå