Gå til innhold

fette lei! e30 turbo!! spiser tenningsystem

danielo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Hadde nøyaktig samme problem en gang etter nok et motor bytte- og da var det noe så enkel og dumt som at alle og det vil si alle bensin slanger var koblet feil. Det viste trykk på bensintrykksregulatoren, men det var ikke trykk til dysene. (antar du bruker justerbar btr?)

kan jo sjekke bare for sikkerhets skyld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

sjekket registret. og det er rett.

ventilene er fine..

har mappet bilen litt,og den har fin blanding på tomgang.. (13.5-14 AFR) på tomgang..

var ute og kjørte for en uke siden.. men så parkerte jeg den.. og nå vil den ikke starte..

er så rart dette.. da den har gnist og bensin,registret er rett,tenningen er rett osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekket registret. og det er rett.

ventilene er fine..

har mappet bilen litt,og den har fin blanding på tomgang.. (13.5-14 AFR) på tomgang..

var ute og kjørte for en uke siden.. men så parkerte jeg den.. og nå vil den ikke starte..

er så rart dette.. da den har gnist og bensin,registret er rett,tenningen er rett osv..

Prøv å dra den igang, mulig pluggene blir våte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal dere høre. dette er helt sykt!

har som sagt lagt opp ledningsnettet HELT fra scratch ! med nye ledninge hele veien,gode fine loddinger,brukt tid og gjort det nøye. og ALT er koblet riktig!

men ble ingen forskjell,ble ferdig og koble opp nettet idag igjen,men var ingen forskjell!!!

har ca.2.7-3.0 bars bensintrykk! det gnister på alle pluggene. Mappet som ligger inne er bra!

når jeg hadde start lå AFR'n på 13.7 ca på tomgang..

prøvde lock timing på 0 grader,og så lyste med tenningslampen,og da var tenningen rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...