e30tic Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Hva tann offset på da, det er jo avgjørende for at den skal tenne riktig på nr 1. for så og telle videre til neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 offset står på 4! er eivind/intergrale her på forumet som har laget dette mappet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Hei! Hadde nøyaktig samme problem en gang etter nok et motor bytte- og da var det noe så enkel og dumt som at alle og det vil si alle bensin slanger var koblet feil. Det viste trykk på bensintrykksregulatoren, men det var ikke trykk til dysene. (antar du bruker justerbar btr?) kan jo sjekke bare for sikkerhets skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Han har sjekket at den får bensin gjennom dysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 hehe.. Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 bilen har bensin og gnist på alle 6.. men nekter og starte! bare poffer og smeller.. har sjekket tenningen med tenningslampe osv.. og den er rett.. skjønner rett og slett ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Har du sjekket register, eller om ventilene er justert for stramt, slik at de ikke tetter, eller kan det rett og slett være at den får for for mye eller for lite bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 sjekket registret. og det er rett. ventilene er fine.. har mappet bilen litt,og den har fin blanding på tomgang.. (13.5-14 AFR) på tomgang.. var ute og kjørte for en uke siden.. men så parkerte jeg den.. og nå vil den ikke starte.. er så rart dette.. da den har gnist og bensin,registret er rett,tenningen er rett osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 sjekket registret. og det er rett.ventilene er fine.. har mappet bilen litt,og den har fin blanding på tomgang.. (13.5-14 AFR) på tomgang.. var ute og kjørte for en uke siden.. men så parkerte jeg den.. og nå vil den ikke starte.. er så rart dette.. da den har gnist og bensin,registret er rett,tenningen er rett osv.. Prøv å dra den igang, mulig pluggene blir våte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 har nå tatt ut hele ledningsnettet, og skal begynne helt på nytt! så skal jeg montere det tilbake imorgen.. så får vi se da:) ole: funker ikke det,skal jeg prøve og dra den igang.. men ja,pluggene blir våte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Skudd i blinde, men jeg ble nødt til å fylle litt olje inn i alle plugghullene, for å skape kunstig kompressjon, før jeg fikk start.. Funket med én gang. Etter å ha kjørt motor var varm, var også alt på stell i ettertid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 har ikkje bytta om på ledningene på koil pakkene? kan høres ut som den gnistrer på feil koil pakke, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 ........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 klarer ikke dere lese? bilen han HAR jo gått uten å gjøre noe.. så jeg regner nok med att han har kobla tenningsrekkefølgen riktig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 nå skal dere høre. dette er helt sykt! har som sagt lagt opp ledningsnettet HELT fra scratch ! med nye ledninge hele veien,gode fine loddinger,brukt tid og gjort det nøye. og ALT er koblet riktig! men ble ingen forskjell,ble ferdig og koble opp nettet idag igjen,men var ingen forskjell!!! har ca.2.7-3.0 bars bensintrykk! det gnister på alle pluggene. Mappet som ligger inne er bra! når jeg hadde start lå AFR'n på 13.7 ca på tomgang.. prøvde lock timing på 0 grader,og så lyste med tenningslampen,og da var tenningen rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå