Morty999 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 tikker dysene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hvis jeg kan stille ett spørsmål, åssen dyser har du? Har du gnist, bensin og luft burde den jo teoretisk sett starte. Men det gjør den tydeligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Har ikkje lest igjennom heile tråden her men har du komp testa den? Sjølv om ein skulle tru att ingenting var gale der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 bilen har gått... han har stoppa den og etterpå har den ikke starta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 sjekk at du har gnist på alle pluggene da, kan være en coil eller modul som er gåen, kansje en av utgangene ifra sprutet? bensin fra alle dyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 triggersensoren din er fortsatt i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 bilen har gått... han har stoppa den og etterpå har den ikke starta.. Derfor eg skrive att det høyres rart ut men skader ikkje å sjekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 triggeren er ny,pluggene er nye..har bensin på alle 6,og gnist på alle 6! men idag hadde jeg START! men da gikk bilen i 10min,så begynte den og fuske,da hadde en tenningsmodul røket.. så tenningsmoduler er tydlivis noe drit! så så tror jeg skal kjøpe msd dis4 box... noen som har liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 nå har jeg jeg lånt med en MSD ls1 coil med innebygd sluttsteg. da funket alt med engang!! kjørte i 2 dager med bilen.. men så plutselig mistet jeg all gnist! og har kommet fram til at coilen er ødelagt? hva faen kan gjøre det ? å ja,har sjekket jord,strøm osv... har strøm helt til coilen,men ikke ut fra den! triggeren teller.. skjønner ikke hva som sher... bilen spiser jo opp tenningsystemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 har du sjekket ladespenningen på motoren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 har du sjekket ladespenningen på motoren din? næi :S ? hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Er det MSD 8245 coil du har? http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=546 Hva er i såfall ladetiden til coilen satt til i sprutet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 nei,er ikke en sånn. men en svart lignede..begynner og bli gammel.. ladetiden står på 5.0ms! eivind/intergrale som sa dette,da dette er hannes coil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 hva kan gjøre at den spiser tenningsmoduler og coiler? vet at batteriet ligger på ca. 11-12 volt når jeg kjinner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 skyter opp i innsuget sier du... selv om registeret står rett på merkene kan det fremdeles være 180 grader feil, men ettersom du har hatt start på den tidligere uten og hatt av noe i ettertid må det jo være rett... Forvekslet følerne på girkassa? ellers høres det jo ut som tenninga er helt feil... tenningslama skal blinke om du bare kimmer på starteren, sjekka at du får tenningsrekkefølgen riktig og at tenningscyl 1 fyrer på merket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå