Trollet_ Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 har du rett pluggledninger til coilene? og ikke minst riktig plugger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 ja,kjører msd kabler på msd coilene, og orginale når jeg prøvde med fordeler.. er riktige plugger ja.. men er jo akkurat som om coilen/modulene for altfor mye strøm f.eks ? for jeg kjente på coilen at den ble varm når jeg kjørte litt.. å da mener jeg varm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Uten at jeg vet konkrete data til den coilen din, synes jeg 5msek hørtes mye ut. Men hvis Eivind sier det, stemmer det nok. :edit; hvis du googler temaet, ser det ut som 5msek er ganske vanlig. Hvor har du montert coilen? Hvis den blir veldig varm er som regel ikke det noe bra tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå