BMWboy93 Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Hehe, Ja då hadde jeg vært og kjøpt meg bil litt små ting som skal gjøres. men ville egentlig bare høre om dette er et bra kjøp og om litt tips til hva jeg kan gjøre med biln:D
Eirsan Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Bmw er alltid et bra kjøp, spørs bare hvor mye da ga og hvor mye feil det er Første jeg ville ha byttet er endestussen
BMWboy93 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 hehe ja jeg tror jeg skal kjøpe sånn bmw m3 replica hekkinnsats. Det er ikke noen som har bilde av en sånn innsats?
Eirsan Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 hehe ja jeg tror jeg skal kjøpe sånn bmw m3 replica hekkinnsats. Det er ikke noen som har bilde av en sånn innsats? mener du difusor ? Klem på linken til bilen min i signatur. Jeg har
BMWboy93 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 sikkert Er ny i bil bransjen. nei har lappen i januar, men skal bytte eksosanlegg og noen små ting så tror jeg biln blir bra:D
BMWboy93 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 dæven var jo like fin med difusor som med m-tech støtfanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå