325demon Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Vet dette ikke er noen bmw, men håper noen kan hjelpe. Fikk en telefon fra dama i dag tidlig, rattet på en golf 94mod hadde plutselig låst seg bom fast. det var fint dagen før når hun satt fra seg bilen. når hun tok i hardt snurra rattet såvidt, men det skjedde ingen ting med hjula. Noen tips til hva det kan være? skal få sjekka servo olje og reima til servopumpe. men da skulle det vel ha vært en pipe lyd først Dette kunne jo blitt stygt om det skjedde i fart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 det var servo olje på den, og reima var fin. Ingen som kan hjelpe? Det haster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 rattlåsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Får du vridd rund nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 rattlåsen Rattlåsen er utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 nå får jeg vridd på rattet, men det er fortsatt nesten like tungt. klarer å svinge frem og tilbake, men det er utrolig tungt, såvidt det går rundt. Er det fortsatt rattlåsen da? Får vridd på nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 servoreima hel ? Servoolje? deffekt servopumpe? Ett eller anna tull med tannstagget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Hører pumpa lager litt annen lyd når jeg svinger, så tror den er ok?! Reima er stramm, og ser tannhjulet på pumpa snurrer. var på min merke på servo olje, så fylte på litt mere nå, men fortsatt like tung. Sannsynligvis tannstaget da eller? Hørtes dyrt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 er vel ikke så ille priser til golf 3 men.. usikker jeg altså.. Men kan være pumpa også, greit at den går rundt, men kan være noe galt inni den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Nei får ikke håpe det. Takk for tips hvertfall! Skal se om jeg får sjekka om det er trykk ut av pumpa på en måte da. vis jeg kobler av en slange som er montert etter servopumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Ny oppdatering får svingt med rattet, men må fortsatt ta i utrolig hardt for at det skal røre på seg. når jeg svinger går det i hakk, først tungt også glir det inn i et hakk, så man man ta i igjen for å få det videre. Det jeg gjerne skulle vist var om noen kan si ut i fra dette om det bare er servopumpa, eller om det er noe tull med ratt stammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Det er krysset som sitter på ratt aksel mot tannstag, bytt den så skal den gå glatt uten å merke motstand hver kvart runding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 det er rattlåsen som er deff her.. når den går hakk for hakk.. ta av rattet så ser du det med engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Takk for hjelpen... er ikke hjemme for tiden men da starter jeg med å løsne rattet når jeg kommer hjem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå