BimmerfÞrer Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Sliter litt med en 325ia som blir fort varm. Bilen fungerte veldig fint men brukte kanskje en halvliter kjÞleveske i lÞpet av en uke. Her om dagen fant jeg ut at slangeklemmen pÄ den nedre radiatorslangen ikke tettet godt nok, det var gjengene i klemmen som var defekte, sÄ jeg byttet denne. Etter bytte har jeg etterfylt og luftet sÄ godt jeg kan, slik som jeg gjorde pÄ min E39 nÄr jeg byttet motor (denne er forÞverig helt ok). Men pÄ denne 325IA sÄ virker det som at jeg fortsatt har luft i systemet. Er det noe mer hokuspokus og lufte en 325 (E36) kontra 520 (E39) ??
BimmerfÞrer Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 ta av cabben om det blir for varmt..hahaha Og da mener du motoren slutter Ä koke Hadde egentlig hÄpet pÄ mer seriÞst svar men.........
wicky124 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 hehe...var ment som en tĂžrr spĂžk Sett bilen i motbakke og prĂžv Ă„ luft da...
BimmerfÞrer Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Som skrevet i fÞrste innlegg, den er luftet som fa.. akkurat pÄ lik linje som jeg gjorde med min E39 520, men MOTOR blir fortsatt like varm. Nei det er IKKE termostat, vannpumpe, topp eller topp-pakning.
BimmerfÞrer Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Jepp, den er sjekket. Viskosekobling er byttet ogsÄ.
Dekkbrenneren Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 sikker pÄ at det ikke er topp? nÄr min topp var sprukket sÄ drakk den ca 1 liter i uka... byttet alt... for sÄ Ä finne ut at toppen var gÄen... de sprekker lett vettu.
BimmerfÞrer Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 tatt lekasjetest og ingen gÄen topp, vannpumpe eller vifte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ