Bimmerfører Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Sliter litt med en 325ia som blir fort varm. Bilen fungerte veldig fint men brukte kanskje en halvliter kjøleveske i løpet av en uke. Her om dagen fant jeg ut at slangeklemmen på den nedre radiatorslangen ikke tettet godt nok, det var gjengene i klemmen som var defekte, så jeg byttet denne. Etter bytte har jeg etterfylt og luftet så godt jeg kan, slik som jeg gjorde på min E39 når jeg byttet motor (denne er forøverig helt ok). Men på denne 325IA så virker det som at jeg fortsatt har luft i systemet. Er det noe mer hokuspokus og lufte en 325 (E36) kontra 520 (E39) ??
Bimmerfører Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 ta av cabben om det blir for varmt..hahaha Og da mener du motoren slutter å koke Hadde egentlig håpet på mer seriøst svar men.........
wicky124 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 hehe...var ment som en tørr spøk Sett bilen i motbakke og prøv å luft da...
Bimmerfører Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Som skrevet i første innlegg, den er luftet som fa.. akkurat på lik linje som jeg gjorde med min E39 520, men MOTOR blir fortsatt like varm. Nei det er IKKE termostat, vannpumpe, topp eller topp-pakning.
Bimmerfører Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Jepp, den er sjekket. Viskosekobling er byttet også.
Dekkbrenneren Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 sikker på at det ikke er topp? når min topp var sprukket så drakk den ca 1 liter i uka... byttet alt... for så å finne ut at toppen var gåen... de sprekker lett vettu.
Bimmerfører Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 tatt lekasjetest og ingen gåen topp, vannpumpe eller vifte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå