Gå til innhold

Noen korte spørsmål om e36 US M3 .

hardrocxsludge
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo .

Kort og enkelt , hvordan understell sitter det på 3,2 litern fra USA ?

Er det samme understell som sitter på EUR 3,2 litern eller er det M3 3 liter understell ?

Lurer også litt på denne motoren, er det samme blokken som s50 er bygget opp av ? eller er det m50 blokk som er stroket ?

Joakim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bra ut dette !

Men snakket med en kar her, han mente s50 var lik m5 blokka, det kan jo ikke være mulig ?

Ellers hadde jo fler brukt s50 topp under trimming og slikt .

Han mente på at alle blokkene fra sekseren var like, med untak av forskjellig borring fra 2 liter til 2,5 og oppover da vel å merke !

vet jo at det ikke er 6 gasspjeld på US m3en men kalles denne motoren m50b32 da ?

i og med at det ikke er noe Smotor ?

Det er altså en stroka m50 blokk med veiv på lenger slag ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er den på finn du sikler litt på..så må du handle kjapt før jeg bestemmer meg for å kjøpe :P hehe..neida :) Blir nok bare med tanken for denne gang trur jeg :)

Er akkurat den jeg har sett, far min driver mye med amerikansk lastebil så kunne skaffe containerfrakt drittbillig om jeg skulle hatt noe, men har jo en bil som står ganske langt fra ferdig foreløpig så jeg drøyer nok å handle noen donorbil for denne gang jeg også, men av ren nysgjerrighet la ut denne tråden for er jo greit å vite hva slags deler det sitter på denna bilen da den ikke er så mye omdiskutert her på forumet ( i alle fall som jeg har sett :) ) .

Så for min del blir det bare tenken også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...