hardrocxsludge Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Hallo . Kort og enkelt , hvordan understell sitter det på 3,2 litern fra USA ? Er det samme understell som sitter på EUR 3,2 litern eller er det M3 3 liter understell ? Lurer også litt på denne motoren, er det samme blokken som s50 er bygget opp av ? eller er det m50 blokk som er stroket ? Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 3,2 understell. Motor basert på M50. Bare ett gasspjeld osv... Lett å sammenligne delenr på bl.a http://bmwfans.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 3,2 understell. Motor basert på M50. Bare ett gasspjeld osv...Lett å sammenligne delenr på bl.a http://bmwfans.info/ Vil det si bremser også ? Vet hvordan kasse det bruker å være ? 5trinns m3 eller 6 trinssm3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 5-trinns kasse. Samme som 3-liter Europa M3. Bremser er lik som Europeisk M3 3l/3,2l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Høres jo bra ut dette ! Men snakket med en kar her, han mente s50 var lik m5 blokka, det kan jo ikke være mulig ? Ellers hadde jo fler brukt s50 topp under trimming og slikt . Han mente på at alle blokkene fra sekseren var like, med untak av forskjellig borring fra 2 liter til 2,5 og oppover da vel å merke ! vet jo at det ikke er 6 gasspjeld på US m3en men kalles denne motoren m50b32 da ? i og med at det ikke er noe Smotor ? Det er altså en stroka m50 blokk med veiv på lenger slag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Er ikke samme blokk S50 blokka er ikke lik som vanlig m50blokk er andre kammer også på US m3n. og er ikke no b32 motor er jo en 3liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 S52B32 er US m3 sin 3.2 liter.. S50b30US er 3l. US m3 er i realiteten en M50/M52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Mye rør her. Azeton kom å rydda opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Takk for svar ! er denne motoren noe å bygge på !? stål eller alu blokk ? Tenker på de som bygger turbo av m50 blokk og om denne USm3 er stål må det jo være ypperlig motor å bygge på !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Den er i støpejern og veier ca 20kg mer enn m52b28. Til overlading er den kanon og tåler mere enn f.eks s50 som ikke er veldig glad i overlading på org innmat. 420whp er ingen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Den er i støpejern og veier ca 20kg mer enn m52b28. Til overlading er den kanon og tåler mere enn f.eks s50 som ikke er veldig glad i overlading på org innmat. 420whp er ingen sak. er jo bare fryd å gammen detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Om det er den på finn du sikler litt på..så må du handle kjapt før jeg bestemmer meg for å kjøpe hehe..neida Blir nok bare med tanken for denne gang trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Om det er den på finn du sikler litt på..så må du handle kjapt før jeg bestemmer meg for å kjøpe hehe..neida Blir nok bare med tanken for denne gang trur jeg Er akkurat den jeg har sett, far min driver mye med amerikansk lastebil så kunne skaffe containerfrakt drittbillig om jeg skulle hatt noe, men har jo en bil som står ganske langt fra ferdig foreløpig så jeg drøyer nok å handle noen donorbil for denne gang jeg også, men av ren nysgjerrighet la ut denne tråden for er jo greit å vite hva slags deler det sitter på denna bilen da den ikke er så mye omdiskutert her på forumet ( i alle fall som jeg har sett ) . Så for min del blir det bare tenken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå