gjeewaytee Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Utrolig morsom sak Fåes kjøpt for ca 250 kr hos ps.no og teknikmagasinet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Tøff sak! Finnes den i flere lyder og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Haha, herlig Da kjøper meg jeg 518, og later som om det er 540 Den finnes i V10 og.. rar lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 jeg bestiller 1 på www.ps.no nå! En forbasssska morsom duppedings. tommelopp til trådstarter. jeg går for v10. Litt rar lyd, men v8'rn brumla litt for mye for min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Eg synes V8-ern var helt toppers lyd. V10-ern ble litt for hissig og rar lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 tulletråden-materiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 fy farin så smakløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 tulletråden-materiale Dette er ikke noe tulletråd materiale. Dette er blodig alvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Genial oppfinnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 tulletråden-materiale Dette er ikke noe tulletråd materiale. Dette er blodig alvor var redd for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Har en liggende her, kjøpt for 3-4 måneder siden. Men aldri prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Genial oppfinnelse Blir gøy å kjøre gammal Citroën i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Genial oppfinnelse Blir gøy å kjøre gammal Citroën i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Off. For noe harry. Litt moro å se å på et filmklipp, men VELDIG bortkastet å betale penger for det i mine øyne. Klarer å se for meg den typen folk som kjøper slik og cruiser rundt med den der montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Off. For noe harry. Litt moro å se å på et filmklipp, men VELDIG bortkastet å betale penger for det i mine øyne. Klarer å se for meg den typen folk som kjøper slik og cruiser rundt med den der montert Takk. Slapp jeg å skrive det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå