leif harald Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 ness blir eg ikke kvitt da så får eg ta ut motor og gir og hive karosset da prisen blir der den er ja sier bare du skal si ifra vis du ombestemmer deg jeg har ikke noe hast jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Gi beskjed om det blir aktuelt å selge motor separat mulig jeg kjøper om kilometerstand og pris er overkommelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 ja det skal eg gi beskjed om, men ser ut som bil blir hentet imra av en som virker seriøs så vi får se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 okey Men lov å håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 da var bilen solgt ut av mitt eige til 2 fornøgde karer fra valdres tråd kan slettes;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 damn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå