Joakim_fug Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Tok motoren min her om dagen , å da det er uaktuelt å sette inn en M50b20 igjen lurer jeg på om det er mye som må byttes om man skal bytte motor til noe av det som er nevnt i emne teksten.. Noen som vet hva som må til og evnt. hvor mye jobb det er??=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_fug Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_fug Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 hei.. jeg fikk lære meg dette på den tunge måten. der ingenting klaffet skal du ha motor anbefaler jeg 525. men husk på vanos eller non vanos på motor. pga ledningsnett.. husk også lmm ecu og muligens bensin pumpe??? jeg byttet ikke. også må motoren komme fra feks manuell kasse hvis du har det nå.. pga svinhjul. ellers er vell det vell bare å bytte. 540 vet jeg ikke noe om..ang motor bytte. så gratis bump til deg på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 540 kan være et krevende ombygg, litt lettere for deg siden du har bil nyere enn 93. Bremsekraftforsterker må flyttes fram og det må gjøres litt endringer med drivstoff-tilførselen, varmeskjold osv. 525 anbefaler jeg da dette er en motor som ligner så mye at det ikke blir ett spørsmål en gang, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_fug Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Takk for svar:P det var fint. okei, og med lmm mener dere hjerne?? ecu er?? Okei, da tipper jeg nok over mot 525 ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå