Vegah Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Ser bra ut mest sannsynlig overtar jeg en helt lik din ut på våren en gang Liker planene dine fremover. Felgene er ikke noe jeg hadde tatt i første omgang da de ser bra ut - Men håper å se noen kantfelger på den etter hvert ! Baklampene er greie, men synes de orginale er finere. Ser fremover til videre oppdateringer !
CV-Erik Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Ser bra ut mest sannsynlig overtar jeg en helt lik din ut på våren en gang Liker planene dine fremover. Felgene er ikke noe jeg hadde tatt i første omgang da de ser bra ut - Men håper å se noen kantfelger på den etter hvert ! Baklampene er greie, men synes de orginale er finere. Ser fremover til videre oppdateringer ! Takk takk! Hehe, baklampene så bedre ut på bildene jeg fikk av selger enn på ekte;p Men er greie De org jeg hadde er det så mye sprekker i osv så de er ikke noe fine. Kantfelger må til! Kommer vel etterhvert Men koster jo litt. Kommer vel alltids flere sladdebilder iløpet av vintern!
Vegah Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Ser bra ut mest sannsynlig overtar jeg en helt lik din ut på våren en gang Liker planene dine fremover. Felgene er ikke noe jeg hadde tatt i første omgang da de ser bra ut - Men håper å se noen kantfelger på den etter hvert ! Baklampene er greie, men synes de orginale er finere. Ser fremover til videre oppdateringer ! Takk takk! Hehe, baklampene så bedre ut på bildene jeg fikk av selger enn på ekte;p Men er greie De org jeg hadde er det så mye sprekker i osv så de er ikke noe fine. Kantfelger må til! Kommer vel etterhvert Men koster jo litt. Kommer vel alltids flere sladdebilder iløpet av vintern! hehe. "Dyrt å værra kar!" Hvilke felger tenker du på da? og for all del ikke krøll den rundt en lyktestolpe !!
CV-Erik Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Ser bra ut mest sannsynlig overtar jeg en helt lik din ut på våren en gang Liker planene dine fremover. Felgene er ikke noe jeg hadde tatt i første omgang da de ser bra ut - Men håper å se noen kantfelger på den etter hvert ! Baklampene er greie, men synes de orginale er finere. Ser fremover til videre oppdateringer ! Takk takk! Hehe, baklampene så bedre ut på bildene jeg fikk av selger enn på ekte;p Men er greie De org jeg hadde er det så mye sprekker i osv så de er ikke noe fine. Kantfelger må til! Kommer vel etterhvert Men koster jo litt. Kommer vel alltids flere sladdebilder iløpet av vintern! hehe. "Dyrt å værra kar!" Hvilke felger tenker du på da? og for all del ikke krøll den rundt en lyktestolpe !! Tja, Keskin KT1 tror jeg hadde vært gromt! Men har også lyst på Lenso BSX elns (BBS RS replika) Er så mye felger å velge i mellom så er ikke lett! Og neida, skal prøve å unngå noe skader på tralla!
CV-Erik Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Jaja, da er det treff på NAF banen igjen den 29, så da blir det sikkert litt flere bilder
Haakjin Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Har Sota DE og strøkne Startech baklamper og en M-tech I vinge som jeg KANSKJE skal selge om rett pris
CV-Erik Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Har Sota DE og strøkne Startech baklamper og en M-tech I vinge som jeg KANSKJE skal selge om rett pris Hmm.. how much?
CV-Erik Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Jaja, er litt usikker på hva som skjer med bilen nå! Hadde et lite uhell på NAF banen i går som gikk hardt utover rumpa på bilen. Karosseriet er såppas råttent og fælt at jeg ikke gidder å sette denne skikkelig i stand igjen! Så den ender vel opp som herje/banebil vil jeg tro. Er veldig synd, da jeg hadde planer om å få denne fin! Men karosseriet er MYE værre enn jeg trodde.. Men har ikke bestemt noe enda, så får se Etter litt banking
520 turbo Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 da skal du se min som eg driv og tar opp igen haha .. har bare skåre og skåre .. snart ikke meir e30 men har bestemt meg for den jævla blien ska opp og gå igjen . men som banebil da fikser dette du og
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Du som var så godt på vei, åsså måtte du ha uflaks Vis du har muligheten til å sveise, hadde jeg retta den opp Men å bruke den som banebil går jo ant og Lykke til hvertfall
CV-Erik Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Hehe Er ikke så alt for ille nei, men er en ganske stygg skade Skal prøve å få den så bra som jeg kan selv! Skal sjekke opp pris på retting, men tror nok det blir dyrt. Må nok dra litt i bilen og, bagasjeroms gulvet er litt most det og desverre
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Nei, det er ingen pen skade Blir dyrt å gjøre det på et verksted tror jeg Du får prøve å banke så mye som mulig! Kanskje du får lånt det et sveise apparat. Om karosseridelen er dyre veit jeg ikke men må vel være billigere enn verksted
winchester Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Karosseridelene koster ikke stort, bakkanten på bakskjermene bender du ut igjen, bakplaten punktborrer du ut, og punkter inn en ny bakplate til ca. 1500 kroner hos Koed. Bagasjeromsgulvet fikser du lett med stålbiter (om det trengs) eller litt flittig oppretting.
CV-Erik Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Hehe, tror det går dårlig om jeg skal bytte bakplate selv Men får se hva som skjer Har foreløbig bare most på en ny baklykt... ser IKKE bra ut men! Står skeivt, og får den ikke helt inn osv Er ikke dyrt for bakplate nei, men jeg kan ikke sveise dette selv, så må få noen andre til å gjøre det isåfall. Skal høre med et oppretter verksted her på odden jeg jobba litt på i 10ende
CV-Erik Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Jaja, har sånn halvveis bestemt meg for å prøve å sette denne i stand igjen! Den må på EU før 31.3 så da ryker nok skilta Så skal jeg leie meg verkstedplass så snart jeg får meg jobb. Da tenkte jeg å pelle den fra hverandre og titte litt nærmere på bilen og finne ut hva som må gjøres! Det som er synd er at vinteren har VIRKELIG gått hardt utover bilen... Spesielt med tanke på rust! Kanalene osv er helt jævlige nå, så det må nok noe rustsveising til... Og ikke minst retting av rumpa da! Det største problemet blir nok penger, for det kommer til å bli DYRT å få denne fin! Om noen vet om noen i Akershus området som sveiser rust og kanskje lakker BILLIG så skrik ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå