Gå til innhold

Ratt til E36 - M3?

Bmw318ci
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

kjøpte en e36 318i cab i går, men er ikke heeeelt fornøyd med rattet.. det som sitter på nå er et Momo sportsratt u/airbag. jeg har lyst på et originalt BMW sportsratt MED airbag! hva tror dere om dette? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bmw-e36- ... ccessories

det følger vel med airbag på dette? hvordan er det med montering på en 94 mod som ikke har airbag fra før osv?

evt. rop ut om du er veldig lysten på et momo ratt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du sier noe der! jeg får ta en liten telefon til bmw og høre med de :)

- har nå funnet ut at det blir ALTFOR dyrt å ettermontere airbag. dersom jeg velger å sette på et ratt med airbag, vil jeg da få noen problemer med at det plutselig løses ut eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne typen selv, bare med knapper. Synes det er et kjempe deilig ratt.. noen synes kanskje det er litt stort i forhold til de helt nye, likte ikke det som satt i X1 jeg prøvde forrige uke, synes det var alt for lite men det er vanesak tenker jeg.

Det er da airbag symbol på rattet på bildet så rart om noen skulle rive ut den for å så selge det.. ser også ledninger stikker ut på baksiden og da dette ikke er multifunksjonsratt så ser jeg ikke de kan være til noe annet enn airbag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The steering wheel comes with the airbag and the slip ring

Bilen din har nok hatt airbag en gang i tiden så å ettermontere dette blir neppe et problem. Vil ikke gå av hvis den ikke er tilkoblet da den trenger strøm for å gå av :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, supert! takk for innspill. jeg har bare fått med meg dekkene til nå, mens bilen hentes på mandag så da får jeg finne ut om den har hatt airbag eller ei, men etter litt research på google fant jeg ut at det visstnok var standard med airbag på driver-side fra og med 92 på 3 serie? har sett dette m3 rattet selges her på forumet også, så er jeg heldig får jeg tak i et billigere her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...