Bmwray Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Hei! Jeg lurer på om det er noen kjente feil eller hva som kan være feil på en bmw 1 serie som ikke blåser kaldluft på airconditionen? Det er digital klima,Bilen er en 2005 modell gått 75000km. Var med bilen hos en som ikke kan så mye med elektronikk men han koblet strøm på kompressoren og da slo den seg ikke på men det kom sånn tikkelyd, har hørt at man også må ha riktig mengde gass for at den skal slå seg på? Problemet er at bilen er nettopp kjøpt privat, det blåser ikke kaldt og jeg har snakket med forskjellige verksteder og dem sier forskjellige, den ene mener at den skal gå med strøm på seg, den andre mener at det må være riktig trykk og gass for at den skal slå seg på. Hva tror dere? Skal egentlig bilen kunne gå tom for gass eller kan jeg ha fått med en lekasje på kjøpet? Kan kompressoren til airconditionen ha ryki? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 trolig lekkasje i rør, oftest det på h. s. rett under påfylling av spylervæske, har også sett lekkasje i rør ved kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå