LaStrada Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Fikk senkesettet i posten i dag! Pakken fra koed er ennå ikke sendt, men kontaktet de og lurte på hvorfor det ikke var sendt og det var fordi de ikke hadde baklytene og adapterne til frontlyktene på lager. Ba de droppe det som ikke kom på lager i dag og sende med resten. Får håpe jeg får fjærbeinslagerne til helga så jeg får montert dette. Har bare fri annenhver helg, dvs førstkommende helg og om 2 uker igjen, men da tenkte jeg å reise bort. Må få eu-godkjent bilen snart! Dessverre var det en plastikkring som var ødelagt, men har sendt en mail til parts and retards og sagt i fra om det så håper de får skaffa meg en ny ring til helga. Nå er det bare å krysse fingrene og håpe det ikke blir for stivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Blææh, koed klarer jo ikke å levere varene! Ba de sende det som var på lager i går, men nå er det et døgn siden jeg ba de om å gjøre det, men ikke noe har skjedd. Jeg trenger fjærbeinslagrene til helga! Har vel ikke noe annet valg enn å avbestille alt og handle her. Bestilte også nyrer, lykter osv, men det er ikke noe hast så det får jeg ta senere. Har ikke hatt noe negativt å si om koed før, men virker som om de har "glemt" meg litt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Hva er avstanden fra navet til hjulbuen på en original E39? Har ikke målt min ennå, men antar den er lavere siden fjærene er litt slitte og jeg har en defekt demper. Planen var å senke 40/30 sånn ca, men kommer til å senke så mye som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Da fikk jeg ENDELIG varene fra koed. Fikk ikke lyktene siden de ikke kom på lager så det får jeg ta senere, men koed var så treige med å sende varene, selv om de lovte å sende det med en gang, at jeg bare kunne fått med lyktene uansett hvor lang tid det tok å få de på lager. Men men, bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå