bmw_frantz Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 tror ikke det er så veldig mye jobb:) jeg har jo alt jeg trenger her så den får litt for mye bensin nå pga lamdan, dem begynner å bli dårlige.. men skal prøve å få taki nye:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Den bruker jo ikke noe mer bensin en man kan forvente av en 286 hesters motor, folk må ikke tro at de kan kjøpe en bil med såpass stor motor og forvente at forbruket skal være lavt Dette er en frisk bil med vannvittig godt skyv, utrolig sterkt og jevnt drag i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Synes faktisk forbruket er ganske lavt. Ingen problem å kjøre min på under literen på langkjøring, og 1.2-1.25 i byen (da kjører kjærringa vel og merke). Har aldri hatt noen biler som har brukt så lite bensin. Forøvrig er det mye bil for pengene her. Jeg brukte 30k bare på å bygge om til manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Helt enig med S.Hafsmo her, jeg har ca. samme forbruket på min 540ia Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 ja:) det er lamdaene mine som er dårlige, så skal bytte dem:) da går den billigere igjen:) var kun lamda som kom opp som feilmelding:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 var det noen nye bilder av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 har glemt å tatt bilder, men skal prøve å ta det i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 opp.. har bare bilder ifra sommer, men bilen er helt lik, bortsett fra at jeg har satt på shadowline lister og helrøde baklykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Gir deg 30.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-30335i Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 bytte i nylakkert dakargul e36 coupe med all m plastikken på?? PM meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 gratis bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 kommer flere bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Denne skal ikke lenger selges, selger har bestemt seg for å beholde den ! Ikke sant, Fritz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 sikkert:p frister ikke å selge den nå lenger ihvertfall:) nå ble den helt rå koste på den coilovers og div:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå