NSR Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Har 2stk Panser til E36 Coupè liggende. Det ene er gult. UTEN rust og bulker (ihvertfall ikke noe jeg har klart å legge merke til. Studert det ganske nøye!). Det andre er svart. (Diamantsvart). Dette har 3-4 bulker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhuse Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Har 2stk Panser til E36 Coupè liggende.Det ene er gult. UTEN rust og bulker (ihvertfall ikke noe jeg har klart å legge merke til. Studert det ganske nøye!). Det andre er svart. (Diamantsvart). Dette har 3-4 bulker.. hei , kor hen i landet finner jeg deg hen? er kanskje intresert i panseret ditt, det gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Spydeberg, Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opsahl1 Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 hva skaru ha for det? holder til i enebakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikke_i_bruk_lengre Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 (endret) Ikke lenger relevant Endret Mai 5, 2020 av larsbrandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå