Joher Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Nå er bilen lagret i garasje, og står egentlig bare å venter på ny eier som vil ta godt vare på den videre. Bilen selges for 55.000kr her inne på Bimmers. Perfekt bil for ombygg til M3, med rett utseende, interiør samt rekke6 og uten takluke (med tanke på vekten) Alt av interiør er skiftet og renset. Dette for å få en helhet, og ikke lyst dashbord og svart dørside osv, slik mange har når de skifter interiør. Gi meg en lyd, pris kan vi bli enig om etter bilen er blitt sett og prøvekjørt. Bilen er EU ok til oktober 2010. Alt er i orden med bilen, eneste jeg vet må byttes er håndbrekkwire. Link til Autodb.no http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1281556238 Ta kontakt på, mail, ring eller sms. Kan være litt vanskelig å få tak i pr telefon, men ringer opp igjen. tlf 93 00 43 16 joachimhermansen@gmail.com Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Ingen som har en Ford Ka i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikke_i_bruk_lengre Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Jeg kan kjøpe denne så gjør vi et bytte? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22433124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Hopp hopp! Skiltene er tatt av nå. Skaffer prøveskilt for prøvekjøring om noen er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 hoppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Om noen er kjapp på avtrekkeren kan jeg sikkert gå ned i pris. Rart at jeg må så mye ned i pris bare fordi det er automat. Etter mitt syn er bilen meget bra i forhold til mye annet. Åpen for folk som har mening om hva denne er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 kan bytte i e39'en min hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Tjaaa... Blir det innbytte må det bli i billigere bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
payam Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 hei. jeg har en ford ka Luxry som nettopp har kommet ut av en stor service. Byttet alt som var slitt, 2002 modell med aircondition å skinn Interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Send meg en pm med bilder og litt mer info. Veldig interresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Ble ingen Ka. Ønsker billigere bil - så bytte med dyrere eller likt er uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Fått ny frontrute nå Skilter er kommet på, så prøvekjøring kan fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Selges nå kun for 45.000kr slik den står idag! Uten BBS felger. Dette er grisebillig for en meget bra coupe som ikke er "lei seg". Må bort nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Bilen blir hentet idag, så ansees som SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg