Gå til innhold

02 320dt M-tech II. Dippet osv.

Pelton
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tysk flagg i grill og innvendig speil. Får se hva jeg synes om det etterhvert som dagene går. Syns det ser bra ut idag.... men tar alltid noen dager før jeg klarer å bestemme meg helt for om jeg liker det når jeg gjør noe nytt med bilen :) Nok en gang, beklager elendig mobilbilde. Hva mener dere?

ejbh4z9l25xab02iv96l.jpg

Da mangler bare: Spacing, bytte fjærer foran (ned ytterligere 10mm) soting av sideruter foran, sideblink og baklys. Samt noen blink foran som skal sotes likt som de øvrige. Synes de som står på nå er for sorte. M3 speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tok noen bilder idag etter vask :)

Kunnskapene om fotografering, og om kamraet mitt (Canon 450d) er laber, så resultatet er deretter.

Bilder flyttet til første post

Som sagt er mer senk foran og spacing bak det første som skal skje. Venter enda på deler fra GS. Noen som er flinke til å lete på f.eks ebay og finner sorte baklykter til denne? Ikke noe hi-tec lexus-greier som det finns 1000 varianter av. Bare sorte/mørke/sota alminnelige lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er og en mulighet :) Men har mest lyst på helt sorte. Noe i denne retningen, men finner ingenting til touring. Tenkte å lakke de originale, men slo det fra meg.

x9q70upxciqd1scmbnmc.jpg

lnph2fgcjiqcxvs147f6.jpg

Fikk byttet bærearmsforingene foran i går. Knota litt med den første (som vanlig) men gikk greit. Ble endel fastere i fiskenl! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk bestilt Panser-BH i dag :P Tenkt på det lenge med har ikke blitt gjort. Ser litt rar ut på bildet, men tipper den skal passe fint med litt modifisering og skjæring. Blir skøy å prøve i alle fall :wink:

Mer senk og spacing kommer snart. Venter fortsatt på de forbanna boltene jeg bestilte hos GS i juli.

Trenger fortsatt hjelp til å finne sorte baklykter om noen har tips!

Sånne:

fn0bwyta5bv5ftsggr6q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...