Pelton Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 17" er foreløpig bare en tanke jeg leker litt med Ja, hadde vært kjedelig om alle skulle ha det samme Gleder meg til å få alt på plass når det blir sommerføre, blir arti å se hvordan det blir Skal ta panseret av bilen og ta det med meg inn i stua for å tilpasse panser bh`en. Den må moddes litt for å se bra ut, ser jævli trist ut med netting over nyrene bla. Ellers er det snart påtide med ny olje og div filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneSch Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Nydelig bil! har en helt lik bare uten m-tech som jeg kjøpte nå blir bbs lm i 19" til våren og senk! kan hente mye inspirasjon herifra ser jeg har selv planer om å få litt tyskerstuk på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 17'' RCer er billig om dagen da. Burde du skaffe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 gleder meg til nye bilder av nyinnkjøpt utstyr.. digger stance-look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Blir artig å se denne til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Takker for tilbakemeldinger Måtte vinteren gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Blie morro å se hvordan dette blir. Viktig å ha sin egen stil egen stil ? hvor kommer det inn i bilde om jeg tør spørre? dette er jo stilen til 50000 amerikanere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Blie morro å se hvordan dette blir. Viktig å ha sin egen stil egen stil ? hvor kommer det inn i bilde om jeg tør spørre? dette er jo stilen til 50000 amerikanere. Er i det minste en av de første (om ikke den første) her i distriktet Men denne stilen er så rå at den er nok desverre oppbrukt om et par år..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Rå tralle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Takk for det! Her er et bilde av bilen nå. Dårlig mobilbilde. Ordentlige bilder kommer senere. Ble forøvrig påkjørt av en buss for et par uker siden, det var jo trivelig. Skrapa opp og trykt inn v. bakskjerm og bakfangeren. Blir satt inn til rep. så snart forikringsselskap er ferdig med motpart. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Takstativ, orange blinkers og de greiene der var morsomt en liten stund. Nå ligger det på boden. Har lite bilder av den "nye" utgaven. Flere kommer. Skaden er rep. med bra resultat, storservice ++ tatt, så bilen har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Enig i at den ser bedre ut nå, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 hivd den skikkelig i bakken med 18'' style 5's Med en grom farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Kommer til å skumme verdens e46 330d marked når jeg er ferdig på skola. I annen farge. Luft og andre org BBS felger er en del av planen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Skitten og ferielasta bil. Ellers greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå