Gå til innhold

Hvordan trekke kabler til høytaler?

Anbefalte innlegg

Hei. Har en e34 touring hvor det ikke er lyd i en del av høytalerne. Tror det er fordi han som eide den tidligere har rotet det til når han monterte forsterker og sub. JEg vil nå ha bprt alt dette og gjøre det mest mulig originalt. Noen som har tips til hvordan jeg skal gjre det? Eller vet om steder som er flinke til dette og som ikke er alt for dyre? Holder til i OSlo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men her kommer litt mere info. Det sitter et annlegg i bilen som var koblet til forsterker med sub. Har fjerne forsterker og sub. Da forsvant lyden noe som jeg såklart forstår hvorfor. Det var nemlig trukket kabler til høytalere fra denne. Nå vil jeg ha "normal" montering med høytalerkabler fra spiller. Er et Alpine Anlegg. MEn tenker å bytte ut dette med noe nyere. Anlegg og forsterker gies bort til den som kan fikse dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det bare å trekke nye kabler da?

Jo det er det jo, men hvor skal de trekkes henn. Vil ikke ha ledninger hengenede og slenge eller tyte frem. Det er en touring med høytalere i taket bak. Lulrer bare på hvordan jeg kommer til der, og hvor kablene skal gå egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra de ned langs pakningen i bakluka og videre bak sidepanelene. Så under baksetet og ned inn under gulvteppet ved dørene. Da må du ta av innstegslista. Så frem bak hanskerommet opp bak dasjbordet og bakspilleren. Vips.

Tusen takk. Så kablene fra begge høytalerne bak dras frem på passasjersiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...