øyvind bp Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Hei. Har en e34 touring hvor det ikke er lyd i en del av høytalerne. Tror det er fordi han som eide den tidligere har rotet det til når han monterte forsterker og sub. JEg vil nå ha bprt alt dette og gjøre det mest mulig originalt. Noen som har tips til hvordan jeg skal gjre det? Eller vet om steder som er flinke til dette og som ikke er alt for dyre? Holder til i OSlo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 Ingen som har gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Du kan jo begynne med å se om det går ledninger til høytalerene, hvis du ikke har gjort det. Kan også være så enkelt som dårlig kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Beklager men her kommer litt mere info. Det sitter et annlegg i bilen som var koblet til forsterker med sub. Har fjerne forsterker og sub. Da forsvant lyden noe som jeg såklart forstår hvorfor. Det var nemlig trukket kabler til høytalere fra denne. Nå vil jeg ha "normal" montering med høytalerkabler fra spiller. Er et Alpine Anlegg. MEn tenker å bytte ut dette med noe nyere. Anlegg og forsterker gies bort til den som kan fikse dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 er ikke det bare å trekke nye kabler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 er ikke det bare å trekke nye kabler da? Jo det er det jo, men hvor skal de trekkes henn. Vil ikke ha ledninger hengenede og slenge eller tyte frem. Det er en touring med høytalere i taket bak. Lulrer bare på hvordan jeg kommer til der, og hvor kablene skal gå egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Dra de ned langs pakningen i bakluka og videre bak sidepanelene. Så under baksetet og ned inn under gulvteppet ved dørene. Da må du ta av innstegslista. Så frem bak hanskerommet opp bak dasjbordet og bakspilleren. Vips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Dra de ned langs pakningen i bakluka og videre bak sidepanelene. Så under baksetet og ned inn under gulvteppet ved dørene. Da må du ta av innstegslista. Så frem bak hanskerommet opp bak dasjbordet og bakspilleren. Vips. Tusen takk. Så kablene fra begge høytalerne bak dras frem på passasjersiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 ja det velger du litt selv. OM du drar begge på samme side eller den ene på høyre og den andre på venstre. Er i grunn bare å dra ledninger der du føler for det og finner plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Gjort det samme på min touring nå nettopp.. Skal du bruke de orginale kablene og høyttalere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Gjort det samme på min touring nå nettopp.. Skal du bruke de orginale kablene og høyttalere? Ja det var meningen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Har du de orginale høyttalerne? kan hende jeg kan hjelpe litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå