Trancma Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Har lyst på diff brems i min e36 og har en diff med brems fra 325. Har hørt at det er "store" diffen og lurer da på om det er noe problem og sette i 325 diffen? mellomaksling? drivakslinger? fester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisher Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Jeg ville gådd på gsbildeler og sammenlignet deler med en 325 og en 320 og post gjerne svaret siden jeg vurderer det samme over tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trancma Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Fant GsPerformance diff(60%) og nederst der sto det: "På E-36 så må det være "Stor" kardang 325i--> ", så det hjalp ikke veldig..xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Du må bytte til 325 mellomaksling. Flensene i diffen kan du bytte ut til de som står på 320 diffen, slik at man kan bruke 320 stikkakslinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trancma Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Du må bytte til 325 mellomaksling. Flensene i diffen kan du bytte ut til de som står på 320 diffen, slik at man kan bruke 320 stikkakslinger Den er grei:) Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå