Engelsgjerd Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Hei! Er ny her på forumet, og tenkte kanskje at dette var rette plassen å spørre om BMW. Jeg går og lurer litt på en E21 Alpina C1. Jeg har alltid likt dette karosseriet, og synes Alpina utgaven er utrolig tøff. Så jeg lurte på om det var noen her inne som hadde noen erfaringer med en sånn en type bil? Jeg vet ikke om det finnes noen i landet engang, har iallefall ikke sett noen. Setter stor pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engelsgjerd Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Ingen? Trodde dette var Norges største BMW forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Minnes fra min ungdom at det ble vel laget snaut 20 stk av den bilen der, også kom det en produksjon av omtrent like mange i ettertid, men da myntet på storbritania mener jeg, og da høyre styrt. Tror heller ikke alle ble merket/nummerert slik som f.eks m3/m5 osv. Hjalp deg jævlig lite igrunn, men selv tror jeg neppe det går noen av dem her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Du kan jo alltids kikke inne på E21-registeret. http://www.bmwe21register.com/ Ellers har Lars-Nord inne på forumet her har en E21 Alpina, men det er en B6 2.8. Tråden hans finner du her: viewtopic.php?f=6&t=121762 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå