Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blinklyset på høre side (front og side ) virker ikke. slutta etter jeg bytte blinklys glass, men det er konstant strøm i støpselene når jeg sette på blinklyset. og det skal jo egebtlig være pulserende, men pyspæra lyser ikke....

Skrevet

Kan gi deg ett lite tips; Jeg hadde ett litt annet problem, fikk hurtig blink på høyre side uten at det var noen pære som var gåen. Koplet fra plusspolen på batteriet ca 1/2 time, og problemet var løst. Kan være verdt ett forsøk. Kan være at lymodulen har gått i "lås".

Skrevet

Som Lars89 har svart deg tidligere, er blinklysstyringen en del av lysmodulen. Lysmodulen finner du bak hanskerommet - en boks med en 54-pins kontakt på.

Høres ut som en av relekontaktene i blinklysstyringen din har brent seg fast. Du kan jo prøve å dunke litt i modulen for å se om det kan løsne, men tviler vel på det.

Om du ikke er kyndig på elektronikk og lodding, bør du nok bytte lysmodulen.

Skrevet

En liten rettelse... lysmodulen sitter ikke bak hanskerommet, men bak lysbryterpanelet på venstre side av rattet (der brytere for tåkelys osv sitter).

Tviler på at disse modulene går om hverandre da de også inneholder andre utstyrsavhengige styringer (som f.eks xenon og regnsensor).

Ser at GS har både nye og brukte moduler til en tilsynelatende overkommelig pris. Oppgi regnr. hos GS så ser du hva de kan tilby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...