Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

cupe vifte jordingen går gjennom starteren, cupe vifta, el vindu,el speil og el takluke funker ikke når starteren sviver. Så starteren kan ha dårlig jording siden cupe vifta ikke sviver :D

Mvh

Skrevet
Den svivar av og til ;D

Skal sjekke det, takk for bra svar!

Kan lønne seg å ta av startet f.eks og pusse av mellom girkasse og starter:) For å teste om det faktisk er jording til starteren, kan du jo f.eks henge på en startkabel fra minus pol på batteri, og på starter, virker alt som det skal da, ser du jo problemet:)

Skrevet

Det her hjelper vell lite? Men har du prøvd og dra den i gang da? Men de sier vell at bmwer ikke tåler så mye vann nede i motoren? Eller har jeg feil`?

Lykke til! :) håper du får fiksa det :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Faaaaaaaaen altså....

Noen som bor i nærheten av Rena med bra peil på E30 som har jævli lyst til å se på den? :P

Altså, jeg prøvde å ta av kontakta til LMM, samme reaksjon som når den står i, LMM som er gåen? Og isåfall, hvorfor? Tåler den ikke trykket?

Skrevet
Den svivar av og til ;D

Skal sjekke det, takk for bra svar!

Kan lønne seg å ta av startet f.eks og pusse av mellom girkasse og starter:) For å teste om det faktisk er jording til starteren, kan du jo f.eks henge på en startkabel fra minus pol på batteri, og på starter, virker alt som det skal da, ser du jo problemet:)

har trua på dette.

Skrevet

Mellom girkasse og starter?Hvor finner jeg denne, under eller oversiden?

Det jeg skrev med LMM da, kan dette være tilfeldig eller er det pga det andre som er antatt?

• 2 weeks later...
Skrevet
Den lever!!! :D

Var jordinga mellom skrog og bunnpanna :P

Herregud så glad jeg ble når den fyra.

LØST!

Gratulerer! :) Bra du fikk liv i bimmern :) Det tok sin tid ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...