Clerion Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Turbobygginga er ferdig, motoren starta og gikk pent som f, men så skjedde det store, jeg vaska bilen og etter det ville den ikke fyre (Problemet er bedre beskrevet lenger ned i tråden) Gud pisser på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Åssen relè er det? Til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Starter ihvertfall... Og vifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 det rellet der er bare til bensinpumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Du får frese til Elverum å få tak i et ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Har vel ikke slikt hvor som helst ;D Høre men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Nei, det var det da... Mekonomen er vel døgnåpne nå, forresten? Er det ikke det de skryter av på TV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 13, 2010 Forfatter Share Skrevet August 13, 2010 det rellet der er bare til bensinpumpa... Det tikker no jævli, cupevifta gikk bare av og til, BTM var det trykk på og starter slo 1/4 sekund av og til. Så, sikker på det? Hva annet kan være feil? Faen altså, alt jeg gjorde var å vaske den forpulte bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Da var det vel igrunn konstatert at det ikke var relèet, batteriet er fullt, lysa lyser som faen, starter`n slo 1 sekund til sammen på 200 forsøk, coupevifta virka av og til når jeg vred om nøkkelen. Noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Hva med starteren, rett og slett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Njaaa, men ettersom coupevifta også kuker tror jeg ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Fikk ikke en hel hau med vann i motorrommet heller, vel? Kan jo hende den plutselig fyrer når det har tørka... Du husker hva som skjedde med Volvoen min engang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Tenkt på det, prøve igjen bare jeg får på den eksos, fyra liksom ett milisekund 2 ganger så kan jo være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Jordings feil???? prøv å rengjør jordingskontakter? rengjør på batteri, og fra batteri til karosseri osvosv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 17, 2010 Forfatter Share Skrevet August 17, 2010 Ikkenoe problem med jording, var en å kikka på det på søndag som antok at det var kontakta på tenningslåsen, jukka nøkkelen og bilen reagerte på det. Hmmmm Lett på GS men finner den ikke i jungelen av bilder:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå