trmyhrer Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Er det noen som har deler til 520i e34 som har fargen fjordgrå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 jeg har en komplett delebil stående, mangler kun motor, men denne er sjampanje farget, og så ogsi rustfri...... 4500,- for hele bilen. bilder kan sendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trmyhrer Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 skulle hatt i fjordgrå, for da slipper jeg å lakkere opp igjen bilen min. hva slags deler har du da? Sperre aksling, angel eyes, lite ratt eller skinn int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 desverre ingen av delene...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Hvor i landet bor du? Har Angel Eyes og skinninteriør til E34 (sedan), men interiøret må hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trmyhrer Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 jeg bor like ved lillehammer. Hvor mye skal du ha for angel eyes da? Blir kanskje litt langt å dra til deg etter setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Angel eyes selges for høystbydende over 1000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå