Gå til innhold

Hvordan bygge om e30 325ix til bakhjulstrekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva trenger jeg av deler, å hva må jeg gjøre? Har ix å vanlig 325 samma bakstilling?

har hørt at e30 325 ix har et "sært" understell, når det kommer til reservedeler osv, hva er forskjellig?

Skrevet
Hva trenger jeg av deler, å hva må jeg gjøre? Har ix å vanlig 325 samma bakstilling?

har hørt at e30 325 ix har et "sært" understell, når det kommer til reservedeler osv, hva er forskjellig?

denne har getrag 260 så det er ikke noe prob, flekk av fordelingskassa,på med std girkasse travers, bakstilling er samme foruten viskosesperre bak. av med drivakselene forran.

(usikker på om du må gjøre noe med nav osv forran tviler på det)

Skrevet

Hjulnav og skiver bak og det aller aller meste foran er forskjellig (ikke bremser) De fleste delene er betydelig dyrere til IX pga liten etterspørsel.

Hvorfor ikke bare kjøpe en vanlig 325i?

Skrevet
Hjulnav og skiver bak og det aller aller meste foran er forskjellig (ikke bremser) De fleste delene er betydelig dyrere til IX pga liten etterspørsel.

Kom over en ix til god pris, men lurer på om det er billigere å kjøpe en 325 uansett mtp ombygging.. takker for svar :)

Skrevet

greit nok at det er forskjellig men det er ikke dermed sagt at det behøves å skiftes ut for å kjøre rwd

Skrevet

Sant det, men alt blir dobbelt så dyrt hvis det ryker+at det er unødvendig å "ødelegge" enda en IX :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...